Fam. Strandhave Jørgensen - REJSE DAGBOG

Afrejse fra Kastrup kl. 08.00

Forventet ankomst i L.A. kl. 14.30 ( lokal tid )  Dansk tid 23.30

4-10-2010

Vi er ankommet på vore hotel,efter en lang rejse blev det kun til en kort gå tur,og lidt mad og så kan ferien begynde når vi har fået lidt søvn

5-10-2010

Hele familien var tidligt vågen kl.05.00. Først tog vi en turist bus, til de kendts huse, det var rigtigt sjov at se. Turen fortsatte til Santa Monica hvor vi spiste på en rigtig route 66 resturant,der var faktisk ikke plads til flere blinkende lamper. Ingen i dag er hele familien trætte og går tidligt til ro.

6-10-2010

Den lille indkøbstur bliv i dag, da hele stillehavet vælter ned over os,det var nogle af os jo ikke kede af.

I morgen kører til Palm springs, Per og Lars glæder sig til at spille lidt golf,og vi andre glæder os til lidt afslapning.

07-10-2010

Lars og Sarah starter dagen kl.07.00 i poolen på taget, det er lige frisk nok til mig. Derefter kører vi mod Ørken, hvor der har været jordskælv i nat..

8-10-2020

Vi er nu ankommet til La quinta. Vores hus er super lækker, det samme er naturen. Lars og Per har været på golfbanen og spille i dag, vi andre har ligget på liggestol og været i vandet. I aften spiser vi i vores have,der er kæmpe grill og alt køkken grej, godt vi har en god kok med.

10-10-2010

Igår lørdag startede pigerne dagen med svømmetur og afslapning ved poolen, mens Per & Lars udfordrede sig selv med en golftur på Indian Wells Golf resort, Celebrity course.

Da mændene var tilbage fra deres golftur, tog vi alle ind til El Paseo shopping district i Palm Desert. Denne gade er kendt for at være Rodeo Drive of the Desert. Her var mange rigtig fine og dyre butikker. Aftenen sluttede vi af med en tur til LG´s steakhouse. Dette steakhouse er på top 10 over de bedste steakhouses i USA. Maden var dog også derefter. Bøfferne var helt i top. Så alt i alt en super måde at afslutte dagen på.

11-10-2010

I dag har vi haft 37 gr., efter en dejlig svømmetur og lidt solbadning, kørte vi til Palm Springs og tog svævebane op på et bjerg ca. 2600 meter oppe. Her var der en fantastisk udsigt udover dalen og alle de små ørkenbyer.

Resten af dagen gik i Palm Springs, hvor der blev spist, svedt og shoppet

12-10-2010

Vi er nu nået til Santa Barbara. Dog nået vi et pit stop ved et outlet,så Sarah kunne købe en brudekjole, yndig ser hun også ud.

---------------------------------------------------------------------------------------------13-10-2010

Igår kørte vi fra Santa Barbara via highway 1 til Monterey. Dette skulle være en af de smukkeste strækninger i Californien. Dog var det desværre lidt tåget så det blev kun til et par stop hvor tågen havde lettet en smule. Efter at have overnattet i Monterey skulle Per, Patrick, Lars og Sarah på hvalsafari. De kom dog desværre lettere skuffede tilbage efter 4 timer, uden at have set en eneste hval.

Herefter gik turen videre fra Monterey via et smukt stykke natur og nu er vi nået til et motel lige uden for Yosemite National Park.

14-10-2010

Idag har vi tilbragt hele dagen i Yosemite National Park. Her var simpelthen så smukt. Efter at have fyldt kameraerne med uforglemmelige billeder er vi nu nået til en by efter Yosemite, hvor vi var inde at spise på Katies Country Kitchen. Her var en flink dame som pænt delte menukort ud. Dog kunne vi kun vælge imellem e´n bøf. Så valget var ikke så svært smiley.gif

Alt i alt har det været en rigtig dejlig dag.

21-10-2010

Vi har haft et par forrygende dage på luksushotel i Las Vegas, hvor vi har været til en masse shows bl.a. har Birthe & Katja været til Cher koncert, Lars & Sarah har været til Lion King, Per & Birthe til Donny & Marie Osmond koncert og vi har alle været til David Copperfield. Alle disse shows var en fantastisk oplevelse.

Alle de store hoteller med løver i lobbyen og lys og glimmer er enormt underholdende.

Vi er nu nået til vores sidste destination på vores rejse, San Diego. Her har vi idag flyttet ind i et stort hus på flere etager. I San Diego skal vi imorgen i Sea World og Lørdag skal vi til scanning hvor vi forhåbentligt får at vide hvilken baby vi kan forvente os til Marts, så det er vi spændte på.

24-10-2010

De sidste par dage her i San Diego har vi været i Sea World hvor vi har set spækhuggershow og delfin show, det var en skøn dag. Dagen igår startede vi med at tage til 4-D scanning, hvor hele banden blev plantet i en kæmpe sofa og så scanningen på et kæmpe fjernsyn. Damen var så flink at afsløre, at vi skal have en lille pige mere til Marts. Til stor glæde for storesøster smiley.gif

Så det glæder vi os meget til. Efter scanningen tog vi i San Diego Zoo hvor vi så en masse dyr man ikke kan se andre steder. Det var rigtig godt. Vi rundede dagen af med at spise i San Diego centrum.

Idag skal Per & Lars til NFL-kamp, hvilket de glæder sig meget til. Vi andre skal tilbringe dagen med en tur i et stort shopping center. Og imorgen går turen hjemad mod kolde Danmark.