Danerland - Danerland - blog
Jan
1
2012

BT PRAKTIKANT UDNÆVNTE TOMMY KAMP til BORGMESTER i KØGE.

        547ad6cca9b2d30112014.jpg

 

 

 

Asser Bøggild Christensen stempler et 64 årig mord offer, som pædofil i en forside " basker " i Ekstra Bladet.

 

Drab i Odense: Ville straffe pædofili

 

 

Kvinden der er blevet sigtet for drabet på den 64-årige mand i Odense, ville angiveligt give afdøde en lærestreg, skriver Asser ?

 

Politiet vil ikke bekræfte Assers påstande, fordi morderen en 34 årig kvinde skal mentalundersøges var beruset og kendt, som misbruger.

 

Der har været forskellige påstande fremme i medierne, en var, at de var kærester ? det kan naboerne ikke bekræfte, de har aldrig set hende, idet mandens kone døde for to år siden og en efterfølgende kæreste også er afgået ved døden.

 

Naboerne står også uforstående overfor påstanden om, at mord offeret, skulle være misbruger.

 

Udover, at have drukket et par øl, sammen med sine naboer i gården, ved de kun, at han var en stille og rolig mand, der var syg af kræft.

-----------------

Ekstra Bladet er ikke alene om, at lade den slags amatører skrive forsider, BT gjorde det samme, de lod James Kristoffer Miles skrive om den socialdemokratiske skandale i Køge, hvor det viste sig, at James Kristoffer absolut intet vidste om sagen, han skrev f.eks. at Tommy Kamp var Borgmester i Køge ?

 

 

4fb406f1b7e2b16052012.jpg James Kristoffer Miles, BT praktikant, skriver normalt om " Polka Verner " men udnævnte Tommy Kamp til Borgmester i Køge.

 

 

 

Når man undersøgte hvad James Kristoffer Miles havde skrevet om tidligere, var resultatet -

erhvervspraktikant, rus redaktør, underholdning til nyheder,

 

har dækket Polka Verners legat uddeling ? - huserer mest på facebook,

har søgt praktik plads 8 forskellige steder - skriver fra X - factor - paradise hotel - speed writing på 25 minutter.

 

Han er vistnok fjernet fra BT nu. ( se James Kristoffer Miles kommentar nederst i kommentarer )

 

 

-----------------------

 

 

 

 

OPDATERING 16 Maj 2012.

 

Den 1 Januar 2012, skrev jeg om amatøragtige journalist praktikanter, der får lov til, at skrive røverhistorier på de to formiddagsaviser BT og EB.

 

På Ekstra Bladet startede Asser Bøggild Christensen året med, at stemple et 64 årig mordoffer, som pædofil, på grundlag af hvad en sigtet fuld kvindelig misbruger sagde i retten, det havde han fra Ritzau. Men Asser skrev, at mordofferet ANGIVELIGT var pædofil og det er groft citat fusk.

 

På BT skrev James Kristoffer Miles, i en sen nattetime, at Tommy Kamp var tidligere Borgmester i Køge ?

Hele artiklen bar præg af, at Miles ikke vidste en dyt om de socialdemokratiske skandaler i Køge, men måske lige havde skimmet TV2 News på et værtshus.

 

James Kristoffer Miles skrev i en kommentar på min blog, at han omgående havde rettet det vrøvl han skrev, men det er imidlertid ikke rigtigt, for han skrev de samme forkerte oplysninger en gang til, 3 dage senere i BT.

 

Nu vil Tommy Kamp så sagsøge BT, fordi sagen er droppet, det sker fordi de to indvandrer Cafe ejere pludselig har fået kolde fødder ? så al maden, den dyre cykel, sprutten osv. er skam gaver fra de to gavmilde indvandrer fyre.

De er fuldstændig utroværdige og jeg kan godt forstå, at anklagemyndigheden ikke vil være til grin, men måske skulle de så overlade sagen til Told & Skat. ?

Så kunne de passende se på det lokale TV Køge !

 

Hvis man vil vide noget om de mange sager imod Tommy Kamp, så skal man læse Dagbladet, som nu hedder sn.dk Sjællandske Nyheder, de har fulgt Tommy i masser af år, men dem vil Tommy nok ikke sagsøge ?

 

Tommy Kamp er ingen forfulgt uskyldighed og det er Henrik Sass heller ikke, at Sass nu vælger en aggressiv linje i TV, kommer til, at give bagslag, for der er masser, at komme efter og det ved, det meste af Køge By.

 

Henrik Sass Larsen er gambler og satser hele puljen, men kan han tåle, at blive afsløret en gang til ?

 

Læs dette indlæg om Køges socialdemokratiske skandaler-

 

HENRIK SASS Larsen - DUMMERNIK eller GENI ?

 

==>  http://www.tinyurl.dk/33057
 

 

 

=========================

 

 

 

Det er skammeligt, at dansk presse lader sig repræsentere af disse typer, der ikke gider researche, det de skriver om, det er respektløst overfor deres læsere.

 

Ingen kan lide pædofile, men er offeret overhovedet det ?

 

Jeg ved det ikke, ved du det ?

 

Men nu har Asser Bøggild Christensen i hvert fald stemplet mord offeret på baggrund af en beruset morders udtalelse i retten.

 

....................

Share on Facebook Back to the blog



Comments:


skrevet: Sat. d. 9. Jun.

Hej Asser Bøggild Christensen. Tak for din kommentar. Men jeg kan garantere for at jeg citerede 100% korrekt det er jo årsagen til at jeg skrev indlægget. Jeg skrev også til jeres redaktør og indlægget blev ændret derfor virker linket ikke mere. Men mit link var kopieret direkte fra avisen, så der er ikke tale om citat fusk det kunne jeg ikke drømme om og så viller der heller ikke være grund for at skrive indlægget. Har du fulgt op på sagen ? Var manden du stemplede pædofil ? Hvis du virkeligt var forurettet så ville du have gjort det. I stedet kommer du med noget nyt plat om at jeg var ramt af Nytårs tømmermænd. Selvfølgelig er det irriterende for dig at der vitterligt er nogen der læste hvad du skrev. Men fordi din fadæse blev rettet er du ikke uskyldig. Du burde tænke på de efterladte der skal leve med dine beskyldninger. Det du skrev er noget useriøst tankespind som du ikke har rettet op på.

skrevet: Wed. d. 23. May.

Kære Dan Erland Nu ved jeg ikke om du var ramt af slemme nytårstømmermænd da du skrev dit indlæg. Men jeg vil alligevel gerne råde dig til at læse artiklen du refererer til igen: http://ekstrabladet.dk/112/article1683245.ece Du skriver: "Men Asser skrev, at mordofferet ANGIVELIGT var pædofil og det er groft citat fusk." Har man læst artiklen ved man at der intet som helst står i den dur. Derimod står der i underrubrikken: 'Kvinden der er blevet sigtet for drabet på den 64-årige mand i Odense ville angiveligt give afdøde en lærestreg' Der er altså en ret væsentlig forskel. Så hvem er nu den egentlige citatfusker i den her sag? Med venlig hilsen

skrevet: Fri. d. 27. Jan.

James K. Miles. Tak for din opklaring men nu skrev jeg også VISTNOK det gjorde jeg fordi der ikke var nogle nye artikler fra din hånd i den følgende periode. Nu skriver du fejlen blev rettet i den VÆSENTLIGE artikel.? Det lugter af misinformation for hvad mener du med VÆSENTLIGE ? Ihvertfald var fejlen ikke rettet 3 dage senere hvor dine forkerte postulater blev gentaget i en ny artikel.

skrevet: Fri. d. 20. Jan.

Kære Danerlands læsere Blot for at orientere jer: Jeg er ikke fjernet fra B.T. - så den om at beklage sig over journalisters evne til research blev vist lidt af et glashus... I øvrigt blev fejlen i den væsentlige artikel om Køge Kommunes fordærvede politiske miljø som B.T. har været med til at rulle op efterfølgende rettet med det samme. Vh James Kristoffer Miles

 
Panel title
Antal besøg: 1229732

Lav en gratis hjemmeside på Freewebsite-service.com

Editing

-0.13909316062927sekunder