Frida og Dorthes tur til Thailand... - Dag 12 - Nu i Bang Tao
Stod tidlig op, fik pakket det sidste ned og så et "på gensyn" til både stedet og personalet.
Klokken 8.00 sad vi i longtail båden og klokken 9.00 sejlede vi videre fra Phi Phi mod Phuket i minifærge. Det var en lidt lang tur synes vi, men efter en taxi tur og ankomst til det sidste hotel - glemte vi alt om den....

Vi er kommet fra det skønne ø-primitive Phi Phi til ren, luksus på Bang Tao Beach Resort & Spa: der er flere skønne pools, pavilloner med massage, spa og fitness, flere restauranter, vi har fået vores værelse ud til poolen og med smuk udsigt til stranden, der er karbad, velkomst-frugtkurv på værelset  og meget mere....!!!! Meget anderledes end hvad vi kom fra, men absolut også dejligt.....

Og det var SKØNT med et karbad, efter dagene på Phi Phi hvor vi ingen varmt vand havde ( så Fridas hår havde nærmest konsistens som en reggae- fyr, efter så mange dage uden hårvask !!!)

Vi mødtes selvfølgelig med familien Grønning, og børnene har nydt gensynet med badning non-stop siden vi ankom ved 13-tiden....

Nu skal vi alle sammen ned på stranden og spise på en skøn seafood-restaurant jeg har spottet....

Stadig et fantastisk liv vi har smiley.gif

PS. Beskrivelse af fotos følger senere!