Heidi's Ferie side - Dølle fjelde musse markede 2010

Vores tur til Døllefjeldemusemarked 2010 4c04fed903a8f01062010.jpg

Torsdag d 29/5-2010 KL 12, kørte vi mod Døllefjelde, vi skulle være der KL 13 for der åbner de for Campingpladsen, man vil jo gerne have de gode pladser, og da vi er 6 campingvogne + 14 mennesker vil man gerne ligge sammen, da det er det hyggeligste og det kom vi til, så da der var slået telte op og vennerne havde ordnet det de hver især skulle, var der dømt hygge, Vi havde købt smørebrød og fik et par iskolde øl, men hold da om hvor tiden gik stærkt, for med et var KL 21 og vi skulle op og se Rasmus Seeback og man må sige han var god, men derefter delte folk sig og man gik hver sin vej, ved ikke om det var held eller ? men pigerne fandt hinanden, og det blev meget hyggeligt for vi kom ikke videre end CULT standen og så kan man  nok tænke sig resten, men vil lige sige at et par af pigerne først kom i seng Fredag KL 14, så der var dømt seng hele dagen.

Fredagen gik med at høre lidt musik og slikke sine sår, kigge på boderne og købe nogle gode ting og så finde alle dem man havde mødt året før eller dem man kun snakker med på dølle, og senere var der dømt hygge hjemme i lejren.

Lørdag var endnu en fed dag, hvor man bare skulle hygge, vi havde aftalt at vi skulle grille sammen, og vi gad ikke tænke på vejret, men det viste sig at vejrguderne var med os, så det blev en fed dag/aften, hvor alle bare hygget sig og fik god mad, der var nogle der var mere glade for deres campingvogn end andre, det var måske fordi de lige havde købt den, så den blev brugt rigtig meget.

Søndag morgen stod vi op, der var en der skulle være sjov, han havde fjernet vores strømstik så vi ikke kunne lave kaffe og hvor var jeg bare sur, men han har da sikkert hygget sig hele vejen til Fyn, så det kunne kun blive en god dag (for ham) men vi var hjemme omkring KL 13 og hold da op hvor var her stille, det var lige før vi måtte tænde vores anlæg så der kunne komme noget larm, men der gik lidt tid, så var det rart og man må sige det er ikke er dyrt at 2 voksne i 4 dage på camping koster 450 kr. med strøm. Så vi håber at vi får tid til næste år, for det er bare så fedt og tak til dem der var med os.