Heidi's Ferie side - Pinse ferie til Aalborg

Pinsetur til Ålborg

Fredag d 21/5 2010 tog vi af sted til Ålborg, vi kørte fra Vordingborg KL 14 og kørte stille og roligt gennem Næstved, Slagelse og mod broen i Korsør, vi var 2 cv, sønnen og svigerdatter og os + 3 hunde og det gik rigtig fint, vi holdte et par pauser både for vores skyld, men også for vores hunde, men 6 ½ time og 396 km senere holdte vi på den campingplads vi havde fundet på Nettet, Campingpladsen ligger Skydebanevej 50 i Ålborg tlf. nr. 98 116 044 og deres mail adresse er BBB@BBB.dk, for 2 voksne blev det 160 kr. i døgnet og alt var gratis (Bad, Toilet papir) og så var det søde og venlige folk der tog imod os, alt var bare perfekt, pæne toiletter og Køknet manglet ingenting, så det var bare at rigge til. Vi havde lige købt et gas blus til udendørs brug, det var bare så fedt, det var noget alle campister skulle købe, så vi fik lavet forloren skildpadde med æg og flutes og da kl. så slog 24 så var vi trætte.

Lørdag morgen havde vi bestilt morgenbrød på campingpladsen, det var godt, så da vi havde spist drog vi mod Ålborg by og der var ca. 3 km til den første mulighed for at handle, der var bare noget for enhver smag, ville man se på både eller se fiske hytter eller drikke en pilsner så var det bare det, ville man på bar, var jomfru ane gade lige om hjørnet, har man børn med var der et dejligt sted hvor man kunne bade, en hel strandpark + Zoo i nærheden, så man behøver ikke at kører lang for at blive underholdt. Hvis man ikke gider at tøjet strammer eller man ikke for sol på hele kroppen, så er der naturist lige ved siden af, men det skal ikke skræmme dig bort, for der er et stort hegn rundt om området og man kan ikke kigge ind til hinanden. Vil man ud og gå en aftentur så kan man lige runde en god grillbar som ikke ligger lang fra campingpladsen, problemet for os var at vi kun havde 2 hele dage og vi kunne have brugt 10, ture hjem gik hurtige da vi kørte mandag formiddag KL 11, igen ingen jag, holdte nogle gode pauser, fik lidt at spise, så da vi nået Nørre Vedby rasteplads skulle vi lige sige farvel og køre hver sin vej, så vi var hjemme KL 17