Kina2010 - Anders´ dagbog - uredigeret

Mandag den 22. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenamd. Så pakkede mor. Så spillede vi uno og så pakkede mor igen. Så legede mig og Mette med yo-yo. Så legede vi med fjernstyret bil. Så fik vi nudler og så skulle Liv sove. Så satte vi en film på. Så vågnede Liv og så kom der en mand der skulle se om vi hade smadret hele legeligheden. Det hade vi ikkeJ Så legede mig og mor og Mette istap og mor faldtJ Så spillede vi alle sammen på computer. Så lavede mor aftensmad. Så kom far hjem og vi fik aftensmad. Så fik vi de billeder mor hade været så bekymret får men de var vidunderlige og smuke. Så nu har mor ikke noget at være bekymret får.

Søndag den 21. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så tog vi ud til legetøjsmarked og der købte vi nogle fjernstyred bil til mig og Mette. Og fjernstyred helekopter til mig og far. Så gik vi over på en resturant og så gik vi ind til et marked hvor jeg fik et kors og mette spænder og mor fik te. Så kørte vi hjem og så sov Liv. Så satte vi en film på og så var vi ope i poolen hvor der var kommet en ny reld som handlede om at man skulle have en grim badehat på! Og i dag var vandet varmtJ Så gik vi hjem og kørte med fjernstyret bil. Så fik vi aftensmad.

Lørdag den 20. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad. Så gjorde vi os klar til at tage en taxi over til hoppe-loppe-land. Så legede vi rundt der i to timer. Så gik vi over på McDonalds. Så tog vi en taxi hjem og så så vi en film. Så spillede vi uno og så gik vi over på en restorant og fik aftensmad og det var en restorant hvor der var juleand. Så det lugtede af jul.

Fredag den 19. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så spillede vi på nintendo så gik vi over på plandemarked. Så gik vi over på KFC og fik frokost. Så gik vi hjem og så skulle Liv sove. Så så vi en film. Så spillede vi uno og så legede mig og Mette. Så spillede vi på nintendo og så gik vi ned og spurte om de kunne lave toiletet ind til mit værelse. Får jeg var nød til at sove med vat i ørene fårdi at badeværelsed larmede sårnL Men så da vi kom hjem larmede det ikke mereJ Så lavede mor en frømund til mig. Så lavede hun aftensmad.

Torsdag den 18. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så legede vi med klippe, klistre. Så spillede vi nintendo og så gik vi ned til bageren får at mødes med far. Så da han kom var der et mega slot af sjokolade! Så købte vi frokost og så spiste vi frokost med far så da han var færdig gik han igen. Så skulle Liv ind og sove og bagefter så vi en film. Så lavede vi lektier og så vågnede Liv. Så mig og mor og sov lidt ind til Mette og Liv kom ind og vægkede os. Så gik vi over og handlede to steder. Så gik vi hjem og så hørte vi musik. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Onsdag den 17. november

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var mig og Liv i bad i 1000 mio. år. Så spillet vi nintendo og så var Mette og mig nede og handle. Så fik vi frokost og så sov Liv. Så så vi en film. Så legede vi med sæbe bobler i haven. Så var vi alle sammen nede og handle for mor hade fået lov at komme medJ Så gik vi hjem. Så legede mig og Mette med bold og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 16. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi på froktmarked og vi skulle give en sædel til en kød bod hvor der stod at vi godt kunne li det hun solde og var altid så glad så vi gav hende en 100 kr. sedel (i kinesiske pengeJ) Så løb Mette og mig ned får at tage et billede som mor ikke ture tage J Så da vi skulle tilbage gav den bod som vi gav 100 kr. en pose med mørbræd J Så gik vi hjem og fik frokost. Så skrev jeg en historie som hedder Fiskeren og Bokseren (- Se nedenfor) Så var jeg i bad og så gik vi ned på legepladsen og Liv lavede en baulender ned af en trappe. Så gik vi hjem og Liv skulle sove. Så spillede vi uno og så så vi en film. Så vågnede Liv og så gik vi over får at mødes med far på hans arbejde og han hade taget en hel time fri får det – Wav! Så tog vi en taxi hen til Yashou marked får at købe en vinderjakke til mig og far og det var tvilinge og jeg fik en ny halskæde. Så skulle mor ud og gå lidt for sig selvJ Så gik vi over på en restaurant som vi aldrig hade spist på før og der var mørk og der var musik og der var en mand der elskede Liv. Så gik vi over får at se om vi kunne finde en taxi hjem men det kunne vi ikke så vi var nød til at gå hjem L og i seng.

Fiskeren og Bokseren

Der var en gang en fisker der havde en ven og det var en bokser og han var en hård banan. Så ham skulle man ikke være uvenner med. Så var der en dag hvor de blev uvenner så de sagde at de ikke ville se hinanden igen L Så fiskeren sejlede ud på en ø og blev der i 10 år så sejlede han over til bokseren og spurgte om de skulle være venner igen. Så sagde bokseren det kan vi godt J Men i mens fiskeren hade været ude på øen havde bokseren fået en ny ven og det var en forklædt tyv som fiskeren havde fanget da han var politimand. Så en dag viste bokseren sin nye ven og med det samme så fiskeren at det var den tyv der havde myrdet en familie og var kommet i fængsel i 20 år! Så sagde fiskeren du er anholdt i lovens navn men så sagde bokseren hvem siger du det til så sagde fiskeren til din fine ven der for er du klar over det er en smadder farlig forbryder der har myrdet en familie og er blevet sat i fængsel i 20 år og er kommet ud får 5 år siden så sagde bokseren nej det tror jeg ikke på så sagde fiskeren nå men det er rigtigt gid jeg aldrig havde sagt at vi kunne være venner igen sagde bokseren og gid du var blevet på øen så sejlede fiskeren ud på øen igen L nej sagde fiskeren jeg må vise ham at det er en tyvemorder. Så han sejlede tilbage og mødte bokseren i gråd du havde ret sagde han det var en morder han har myrdet min Mor og har ødelagt telefonen så jeg er på vej hen til politistationen men du har jo mig nu sagde fiskeren jeg har fanget ham en gang og jeg kan gøre det igen. Så løb de af sted over til bokseren og det var svært men de fik fat på ham og fiskeren havde fået nogle håndjern og satte dem på morderen og han kom i fængsel i resten af sit liv. Så sagde bokseren du er den bedste ven jeg nogensinde har haft J Så levede de lykkeligt til deres dages ende

Mandag den 15. november

I dag vågnede jeg af mig selv og for resten har Mette fået 50 kr. fordig at hun tabte en tand!!! Og vi fik lommepenge 10 kr. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så læste vi Find Holger. Så lavede vi lektier og så lavede vi panekager. Så spiste vi frokost og så skulle Liv ind og sove. Så så vi en film og så legede vi. Så spillede vi spil og så lavede vi cirkus. Så lavede vi mad og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Søndag den 14. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så tog vi en taxi over til fotostudiet for at se de billeder som der blev taget da vi var i tajtemplet og mor var så bekymret  om der blev nogle gode billeder og det blev der. Så kørte vi med taxi over til fars arbejde får at spise på subway og spise frokost. Så sov Liv og så så vi en film. Så skrev jeg dagbog og så tulrede vi let rundt. Så lavede mig og mor aftensmad.

Lørdag den 13. november

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så gik mor og Mette over på Yashou Marked og få manikyer. Så gik Liv, mig og far over i parken og fløj med drage men den var gået i stykker L så fløj den op i et træ. Så blev Liv væk i 5 minutter. Så fant vi hende. Så gik vi over på inspadixtariom der var en hel masse sjove ting og bagefter fik vi et bille af os J Så gik vi over på Solana og spiste på Subway. Så gik vi hjem og så en film. Så kom Damerne hjem med skuke negle og viste alt det de hade med. Så så vi resten af filmen færdig. Så spillet vi lidt på nintendo og så gik vi over på fatbøger. Så så vi en hygge film.

Fredag den 12. november

I dag vågnede jeg ikke af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så gik vi hen til Jenny Lou´s sikert for sidste gang L Så fik vi en slikkepind. Så gik vi hjem og fik nudler og så skrev jeg dagbog. Så så vi en film og så tegnede vi. Så lege vi og satte fælder op og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Torsdag den 11. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så gjorde vi os klar til at tage en taxi over til et hoppeloppeland og det var sjov. Det beste ved det hele var at de hade et mega kulle baseng! Og der var et legelnad til dem under 1 m. og det var perfekt til Liv. Så da vi hade været der i 2 timer tog vi hjem og vi gik på McDonalds og spiste frokost. Så gik vi hjem og så en film. Så var vi nede og handle og så legede vi og tegnede og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Onsdag den 10. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så så vi fjernsyn og så gik vi over og mødes med far får mig og Mette skulle ind og spise med ham. Så var mor and Liv hene på frugtmarked imens vi smovsede i os. Og det var en meget find resturant og koken stod forand en og lavede maden så det var ikke så god vis man ikke kunne lide maden L Så mødes vi med mor & Liv og gik hjem får mor & Liv var sultne J Så kom vi hjem og de fik noget at spise. Så sov Liv og så tegnede vi og så legede mig & Mette hemlige agender. Så kom fra hjem og så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 9. november

I dag vågnede jeg af mig selv.Så fik vi morgenmad og så var jeg i brugser. Så tog vi over til fuglerede får at købe ting til klasse kameraterne. Men der var ingen der sælde de ting vi gerne ville købe fordig at der gik politi mensker rung og jagede dem væk men da vi gik tilbage møde vi en mand som ville sælde os andre ting en det vi var ude efter får han hade det ikke men det kunne han skafe. Så der sad vi på en bænk og sang jeg er helt alene der er ingen der ville have mig men så kom han igen og det var de rigtige ting så vi var glade J Så vi var ikke kommet der ned får ingen ting J får jeg frøs og vi købte også en legetøjs soldat. Så tog vi hjem og fik frokost og så så vi en film. Så lavede vi lektier. Så legede vi agender. Så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Mandag den 8. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så lavede vi lektier. Så spiste vi frokost og så lavede mig og Mette fæler i lang tid. Så så vi en film og så kom der nogen der skulle se hvores leglighed. Så gik vi over på sommerset og så gik vi hjem og lavede aftensmad

Søndag den 7. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad og så tog vi metroen hen til tajtemplet får at få taget billede og tilfeldivis mødte vi fotografens medjælper i metroen så det var ikke så svært at  finde vej der hen. Så mødes vi med ham som skulle tag billederne. Så gik han fulsdendig bananas med sit kamara. Så mon der ikke blev taget et godt billede? (det håber min mor). Så kørte vi hjem. Så fik vi frokost og så sov Liv og så så vi en film. Så skrev jeg davbog for to tre dage men jeg fik det gjordJ Det var dejlit. Så fik vi aftensmad.

Lørdag den 6. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så forskrekede jeg min mor og så fik vi morgenmad. Så tog vi metroen hen til den himmelske fredsplads og se mao. Men jeg viste ikke om det ville blive uhygelit men han linede bare en dukke. Så gik vi ind forbig æget og ind i nogle hutonge for at vise moster Ester hvordan kina også kunne se ud og så gik vi liddt rundt. Så tog vi metroen hjem og så skulle moster Ester parke for hun skulle hjem i aften og det var forfærdlit L L L Så så vi en film og så gik vi over på mester pizza.

Fredag den 5. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad. Så gik vi ned på blomstermarked og så fik jeg en pæn trøje. Så fik vi frokost og så gik vi hjem. Så sov Liv og så så vi en film. Så gik vi over til fars arbejde og ind på fars arbejde. Så gik vi over på en dansk resturant med en cjef som talte dansk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og de hade lavet kinas største bøger og man kunne vinde1000 kr vis man spiste den på mindre end 3 timer og far fik dens lille bror og han spiste ikke ingang halvdelen! Så gik vi hjem.

Torsdag den 4. november

I dag vækkede Liv mig uden at få lov til det af mor!!!!!!!!!!!! LLL Så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at tag metroen hen til et sted hvor man kunne købe briller og jeg fik to par! Men vi skulle lige vende til de hade lavet dem. Så mødes vi med far og fik frokost. Så gik vi ind til et forfærdelit marked. Så gik vi over og hentede hvores briller og de var perfekte!!!!!!! Og jeg tog dem på med det samme! Og de var mega fede (sej). Så kørte vi hjem og så gik Mette og moster Ester over på blomstermarked får kun dem får jeg skulle ikke over på flere markeder!!! L og så er det dejlit at side forand en film og det gjorde jeg så. Så sov Liv og så rande jeg ned og handle og da jeg skulle ned møde jeg moster Ester og Mette på vejen. Så vågnede Liv og så satte vi os til at spise. Så kom far hjem.

Onsdag den 3. november

I dag vækkede min mor og Liv mig. Så fik vi morgenmad og så spillede jeg på nintendo. Så gik vi over mod Yadhou marked. Så gik vi ind på Subway. Så gik vi ind på Yashou marked og der købte moster Ester en ting inden 5 minutter! Og så sage hun at hun kun skulle moske købe en DVD pakke men hun skulle lige købe et par sko også og vi købte jakker, bedekuler, I-phone og da vi gik ud møde vi en mand som sælde musikinstumenter for kun tredve kr.!Og der kom folk som lærede mig hvordan mand spiller på den så nu kan jeg næsten spille på den. Så gik vi over på McDonalds og der fik vi en is. Så gik vi over til Gjeniluv´s og købe lit mælk og havergryn. Så gik vi hjem og satte en film på. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad. Så satte far sig til at lege med I-Phone.

Tirsdag den 2. november

I dag vågnede jeg af mig selv. Så var vi i bad og så fik vi morgenmad. Så tog vi metroen hen til zoo. Så gik vi ind til pandaerne og så gik vi over til løverne. Så gik vi over til panderne. Så gik vi over til bjørnene. Så gik vi efter frokost og det tog lang tid at finde et sted. Så gik vi over mod udgangen. Så kørte vi med metro hjem og så så vi en film. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Mandag den 1. november

I nat kastet Mette op men heldigvis hade hun det godt da hun vågnede og jeg sov helt til kl. ti. Så fik vi morgenmad og så gik mig og moster Ester ned på froktmarked og posthuset får at få frimærker. Så møde vi far og så gik vi hjem. Så tog vi af sted til fuglereden og så gik vi der inde igen. Så gik vi ind i en butik og købe en taske til Liv som hun blev meget glad får. Så frøs vi da vi skule over til metroen. Så kørte vi hjem og satte en ting på vores nintendo. Så fik vi aftensmad.

Søndag den 31. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så spillet vi på computer. Så fik vi frokost og så gjorde vi os klar til at tage af sted med metroen hen til den forbudte by. I den forbudte by bode kaiserne ind til kina ikke ville have kaisere mere!Så da vi hade gået llidt rundt så gik vi over på den himmelske fredsplads får at se flagnedtagningen og der var mange kinesere! Og der kom soldater fra den forbudte by men de tog den falsk ned!!! Så gik vi på McDonalds. Så gik vi over på Wangfujing og fik skobioner og slanger! Og jeg fik en tisjøt som lyser når man snakker. Så fik mor og Mette en spæne og så gik vi hjem og i seng.

Lørdag den 30. oktober

I dag vækkede min mor mig og så fik vi morgenmad. Så gik vi over til en mand der kom og hentede os. Så kørte han os over til den kinetiske mur med en anden ingang. Så gik vi over til en svævebane op og så gik vi på muren! Så fand vi et sted og spise vores medbragte mad. Så tog vi et par billeder og så da vi gik tilbage skrev jeg mit navn på en væg i en af vagt tårnene. Så gik vi tilbage til svævebanen. Så tog vi den ned igen og så fik vi en trøje hver der stod I love Beijing. Så fik vi en is og så kørte vi hjem med ham manden. Så så vi en film og så gik vi over og spise. Så så vi en hygge film.

Fredag den 29. oktober

I dag vækkede min mor mig og så fik vi morgenmad. Så gik vi i bad og så gik vi over på sommerpalaset og gik ind af en port som vi ikke hade gået ind af før så vi oplevede en masse og vi fandt de steder vi hade gået. Så gik vi over til et skib og sejlede der over hvor der var en udgang. Så fik vi en is og så gik vi ud og så gik vi over på McDonalds. Så kørte vi hjem og så så vi Asterix. Så kom far hjem og så gik vi over på fatbøger.

Torsdag den 28. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv meget tidelit. Så fik vi morgenmad og så kørte vi ned til lofthavnen får at hente min moster som hedder Ester og hun kom her ned!!! Så kørte vi hjem og så parked hun ud. Så gik vi over på nudelshopen. Så gik vi over på blomstermarked. Så fik vi en is og så gik vi hjem og moster Ester gav os Far til fire på japansk! Så så vi den. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Onsdag den 27. oktober

I dag vækkede min mor mig og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så spillet vi fisk. Så lavet jeg lektier og så fik vi frokost og så gik vi over og handle. Så så vi en film. Så lavet jeg lektier og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Onsdag den 27. oktober

Tirsdag den 26. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så gik vi over på yashou marked. Så prøvet vi at finde en vinder jakke til Liv men de var mega dyre en af dem kostet 1600 for to jakker!!! Så fik vi frokost og så gik vi å froktmarked. Så gik vi hjem og så så vi en film. Så kom far hjem. Så spillet vi kort. Så bestilt vi pizzaer.

Mandag den 25. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så var vi i jenny lous. Så gik vi hjem og fik frokost. Så lavet vi lektier og så så vi en film. Så vågnede Liv og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Søndag den 24. oktober

I dag blev jeg væged af min mor. Så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at tage i Ikea med taxi og der købte vi mange ting. Så fik vi frokost og så fandt vi en taxi hjem. Så så vi en film og så fik vi aftensmad og min lillesøster sin tredje tand!

Lørdag den 23. oktober

I dag stod jeg selv op og jeg nåde lige at få morgenmad inden rengøringen kom. Så da de kom gik vi ned for at væksle penge. Så spillet vi kort og så fik vi frokost. Så sov Liv og så mødes vi med en sufør som skulle køre os hen til noogle der hed Brian & Heidi og Brian er fars kolega og hans kone Heidi og der fik vi hjemmelavet danske sjokoladekage. Så gik vi en tur over til deres børns børnehave og der var en hammer god legeplads og så gik vi hjem til dem. Så fik vi aftensmad. Så leget vi med deres børn og så kom deres sjofør og kørte os hjem i seng.

Fredag den 22. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så gav jeg mig til at skrive dagbog uden min mor viste det! Så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så hørte vi musik. Så spillet mig og Mette på nintendo. Så gik vi over på Subway for at få frokost. Så gik vi over på plantemarkedet.Så var den søde mand der og vi fik lov at holle en skillpade og en mus! Så gik vi hjem og lavet lektier. Så så vi en film og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Torsdag den 21. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så spillet vi nintendo. Så gik vi over i parken for at flyve med drage men der var ingen vind. Så gik vi over i tivlig området og der vand vi en bamse. Så fik vi en bold og en jeg ikke ved hvad hedder. Så gik vi ud og så var vi nedde og handle i sommerset. Så gik vi hjem og avlevere vores varer. Så gik vi over på fruktmarked og så gik vi hjem. Så så vi en film og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Onsdag den 20. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så gik vi over på Yashou Marked. Så gik vi over på McDonalds og så gik vi ind på Yashou Marked og der fik vi sko, nøgleringe, fodboldtøj og en lysene lup. Så da vi gik hjem så vi en mand der stod og fiskede i vandet og han hade mange fisk. Så da vi kom hjem så så vi en film. Så spillet vi på computer og så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 19. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og far skulle op kl. hal 5 og skulle være væk ind til meget sendt i aften. Så fik vi morgenmad og så gik vi ned og handle. Så spiste vi frokost og så sov Liv og så så vi en film og så spillet vi kort. Så vågnede Liv og så så vi en film Liv kunne se. Så fik vi aftensmad og så snaged vi med moster Ester om hun kunne komme over til os og hun kommer på næste torsdagJ

Mandag den 18. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så fik vi tidelig frokost. Så tog vi metroen hen til et æge fomet hus og hvad tror i det hus hed? Det hed særfølig æged. Så skulle vi rigtig ind i æged men de hade lukket. Så gik vi let rundt om æged og så tog vi hjem. Så sov Liv og så så vi en film. Så laved vi lektier og så vågnede Liv. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Søndag den 17. oktober

I dag væggede min mor mig kl. kvat i ti. Så fik vi morgenmad og så gik vi i poolen. Så slappede vi af og så sov Liv så spillet mig og mette på mobil, mor på nintendo og far på computer. Så så vi en film og så fik vi aftensmad.

Lørdag den 16. okotber

I dag væggede Liv og Mor mig. Så fik vi morgenmad og så gik far og løbe. Så gik vi ned på legepladsen og så gik vi ned til bageren. Så gik vi ned til metroen og køre ned til ol byen. Så gik vi ned i en park og lånte en cykel. Så da vi var færdig så fik vi frokost. Så gik vi ned og fandt et sted for at flyve med drage. Så sov Liv og vi fløj stadig med drage. Så gik vi ned til metroen hjem. Så så vi en film og så gik vi ned på fatbøger og fik aftensmad.

Fredag den 15. oktober

I dag væggede Liv og så fik vi morgenmad. Så lavede vi lektier og så læste mor skammerens datter. Så gik vi over for at handle og så fik vi frokost. Så sov Liv og så lavet vi lektier og så så vi en film. Så gik vi ned og tog imod far og så fik vi aftensmad.

Torsdag den 14. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så vi mig og Liv i bad. Så læste mor for os og så fik vi frokost. Så gik vi over i parken og der fik vi en is. Så gik vi let rundt og så gik vi ud. Så gik vi over på frugtmarked. Så gik vi hjem og så så vi en film. Så kom far hjem og så fik vi aftensmad

Onsdag den 13. oktober

I dag væggede Liv mig får di at hun ikke ville gå ud med sin ble. Så gik mig og Liv ud med den. Så fik vi morgenmad og så gik vi i bad. Så gjorde vi os klar til at køre med metro hen til dinosaver-musæromet. Så tedje gang er lygens gang får de hade åbent og de hade langhalse, de hade en rex og de hade nogle dinosavere der sloset. Så gik vi over i et rum som sage hvordan de trode vores helt vildt gammle forfædre over levet deres tid! Så gik vi over på McDonalds. Så købte vi nogle draver og så prøvet vi dem. Så kørte vi hjem og så en film og så kom far hjem. Så har vi haft en hemlighed vi har været i fjernsynet! J Så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 12. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så gjorde vi os klar til at se omdinosaver-musæromet hade åbent men det hade de ikke. Så vi gik bare i zoo og der fand vi ikke noget kort men vi faret ikke vildt. Så gik vi over til nogle jorde og de var søde. Så gik vi over til pandaerne og så gik vi ud og så tog vi metroen hjem. Så så vi en film og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Mandag den 11. oktober

I dag vågnede jeg jeg ikke af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så gik vi ned til jenny lou´s. Så fik vi en is og så gav vi nogle penge til nogle tikere. Så gik vi hjem og så fik vi frokost. Så sov Liv og så lavet vi lektier og så vågnede Liv. Så læste vi i otto er et næsehorn. Så så vi en film og så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Søndag den 10. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at køre med metro til et antikmarked hvor de hade mest skramel i verden og vi fik nogle sten og der var nogle pandaer på. Så fik vi frokost og så tog vi hjem. Så så vi en film og så fik vi aftensmad.

Lørdag den 9. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv. Så var far på arbejde og så fik vi morgenmad og så tog vi metroen hen til den olympiske by. Får der var en park vi tog ind i og den var spicisel for der var klasisk musik i! den var stor og vi gik rundt om en stor sø med kæmpe fisk i. Så i dag faret vi ikke vildt! Så gik vi ud og der smagte mette en bagt roe. Så kørte vi hjem og så fik vi sendt frokost. Så sov Liv og så lavede vi lektier også vovnede Liv. Så gik vi på fruktmarked og så fik vi en is. Så mødes vi med far og så gik vi hjem. Så fik vi aftensmad og så så vi en film.

Fredag den 8. oktober

I dag vågnede jeg ikke af mig selv men mor og Liv kom og killet mig lidt under tæerne. Så spillet mig og Mette på computer og så i dag var min far på arbejde. Så det var helt merkelidt at vågne. Så fik vi morgenmad og så bekynte vi at finde lektierne frem! Og som jeg skrev i gård så lavet vi i massehvis! Så da vi var færdig med matematik. Så gik vi ned og spurgte om der ville komme nogle og se om de kunne lave den (dvd´en) men det kunne de ikke. Så vi fik en ny men dvd kunne vi ikke få ud men heldi hvis kom de let senere igen og gav os dvd. Så så vi en film og så sov Liv. Så lavet vi lektier igen og så gik vi ned på legepladsen men jeg gad ikke så jeg gik hjem og spillet på nintendo. Så da de andre var kommet hjem så gik mor og Liv i gang med at lave aftensmad. Så kom far hjem og ved du hvad jeg gjorde i gård? Jeg læste en vilt tyk bog ferdig med 221 sider og nu skal jeg i gang med en anden tyk bog med 199 sider.

Torsdag den 7. oktober

I dag vångede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så var vi i bad og så gik vi over på yashou marked. Og der fik min lillesøster en mini Mette. Så fik jeg en fjernstyret hellekoppter. Så gik vi over på Nudelshoppen og så gik vi hjem. Så avprøvet vi hellekoppteren og vi kikede lidt på Mettes mini Mette. Så hørte vi musik og så skulle vi se en film men vi kunne ikke få det til at virke. Så fløj vi med hellekoppteren. Så spillet vi på nintendo og så fik vi aftensmad og i tænker helt sikker hvorfor jeg ikke har skrivet at vi har lavet lektier? Det er fårdi at min far har haft fri hele tiden men i morgen skal vi lave lektier i massevis.

Onsdag den 6. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så spillet vi pixeline og så tog vi i solana får at få frokost. Så skulle vi rigtig have været inde i en mand som linet en hoppebog. Og så kunne man se hvordan man ser ud indeni sig. Men det stod alt sammen på kinetisk L så vi kunne ikke komme derind. Så vi nøjes bare med at gå ind i parken og der fik vi lov til at prøve en ting som man kunne vinde og der vandt jeg og det gjorde min lillesøster også. En bamse vandt vi. Og så nu har jeg en tvilling. Så fik vi en is og så sov Liv og så gik vi hjem. Så så vi noget af en film og så fik vi aftensmad. Så så vi resten af filmen. Så skrev mig og Mette dagbog. Så blev Mette færdig og så skal Liv sove.

Tirsdag den 5. oktober

I dag blev jeg vækket af min mor men så sage jeg at jeg gerne ville sove lit længere. Så vågnede jeg selv og så fik vi morgenmad. Så spillet vi på nintendo og så kørte vi med metro og vi kørte forkert! Så gik vi bare lit længere over til nogle butiker og vi fandt det og der fik vi købt en ny mus til computeren. Så gik vi ud og vi gad ikke at gå hele vejen tilbage så vi fik fadt på en taxi som kørte os hjem og så slapet vi lidt af. Så spillet mig og Mette på computeren. Så gik vi over i poolen i et støke tid. Så gik vi hjem og så fik vi aftensmad. Så sov Liv men det gad hun ikke så så vi en film men hun gad ikke så gjorde hun det.

Mandag den 4. oktober

I dag vågnede jeg ikke af mig selv og så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at tage med metroen ned til de duftende bjerge og der fik vi en solhat der også kunne være en lamintig (almindelig) hat. Så gik vi end og så gik vi over i nogle bierge og det var hort! Og da vi kom ned så var der nogle der ville give Liv en hel kikspose og tre brød men vi tog ikke dem! Så så vi kneler i virkeligheden og så gik vi ind i maos hus. Så gik vi ned mod udgangen og så kæmpede vi om at få en taxi. Men vi fik en og så kørte vi resten af vejen med metro hjem. Så gik vi ned til en restorant og fik aftensmad og så så vi en film.

Søndag den 3. oktober

I dag vågnede jeg af mig selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så gjorde vi os klar til at tage et sted hen og de hed hutonger. Så tænker i helt sikkert at hvad er det? Det er nogle smale veje som man bode i der i gamle dage. Og man bor der stadig i dag og så sov Liv. Så købte vi noget af drike og så købte vi en is. Så kørte vi hjem igen og så fik vi aftensmad.

Lørdag den 2. oktober

I dag vånede jeg selv og så fik vi morgenmad. Så gjorde vi os klar til at gå over på Yashoumarked. Så fik jeg en kofert med lås på. Så fik min lillesøstre en kinetisk kjole. Så gik vi over på Subway for at få frokost. Så gik vi hjem og så var min far ude at handle. Så så vi noget af en film. For så var vi på frogtmarked. Så fik vi aftensmad.

Fredag den 1. oktober

I dag vånede jeg selv og så fik vi morgenmad. Så var vi i bad og så gjorde vi os klar til at tage af sted til den himmelske fredsplads. Der var mange mennesker med metroen!!! Så der vi kom der over så var der mega mange blomster og mennesker!!! Så fik vi tadet minst 1000 bileder og så fik jeg en is. Så gik vi ned til en metrostation men der var luket så kørte vi med takzi hjem. Så var vi i poolen og der opfant mig og far en leg der hed den flyvene Anders. Så var min mor nede og handle og så fik vi aftensmad.

Torsdag den 30. september

I dag vånede jeg selv og så vånede Mette. Så var jeg i bad og så fik vi morgenmad og så tog far på arbejde. Så gjorde vi os klar til at tage metroen hen til Zoo. Så gik vi over til akvariomet for første gang! Så så vi et cjov og så gik vi ud og så fik vi en is. Så sov Liv og så gik vi over til de der elefanter man ikke måtte klatre på! Så gik vi ud og så fik vi den der balong som vi hade ventet på. Ved du så vad så kom der nogen vakter og tog den. Så så vi en film og så kom far hjem og så tog vi over får at spise aftensmad.

Onsdag den 29. september

I dag vågnede jeg selv og så fik vi morgenmad. Så spillet  jeg på nintendo og så tog far på arbejde. Så var vi i bad og så gik vi ned for at handle. Så gik vi hjem for at avlevere varene. Så gik vi ned for at finde en rasturant og spise på. Så gik vi over på blomstermarket hvor jeg skulle tise helt vildt. Så fant Mette et toilet og det var dejligt. Så gik vi den anden vej så bag efter gik vi ned for at købe en is. Så kom en mand og ville holde Liv og var det ikke utrolit hun gik ikke engang i panik. Så gik vi ud og hjem og så lavet vi lektier. Så så vi en film og så spillet Mette og mig på nintendo. Men min far kommer ikke hjem for han skulle spise sammen med sin chef. Så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 28. september

I dag vånede jeg selv og så fik vi morgenmad. Så så vi fjernsyn og så tog vi over til yashoumarked. Der fik min lillesøster en ny pong og så var vi ved at overveje om jeg måtte få en ny kofert. Så gik vi oven på og så mødte vi et par danskere. Så gik vi ud og så gik vi på McDonalds. Så gik vi hjem og så lavet vi lektier. Så sov Liv og så så vi en film og så fik vi aftensmad og så kom far hjem og så var jeg i bad.

Mandag den 27. september

I dag blev jeg vækket af min lillesøster for hun hade fået 40 kr. Så fik vi morgenmad. Så hørte vi musik. Så lavet vi lektier og så gik vi over i Solana og fik frokost. Så gik vi over mod parken så fik vi en is. Så gik vi let rundt hvor vi ikke hade været. Så gik vi ud så skulle vi rigtig ha været over og handle men min lillesøster slulle lave ader. Så da vi lige var kommet over vejen så skulle hun ikke lave ader mere. Men vi node ikke at komme der over. Så lavet vi lektier så så vi en film. Så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Søndag den 26. september

I dag vågnet jeg meget tidligere ind min lillesøster. Så da hun vågnede var vores far lige gået ud af døren får at hente fransbrød nede ved bageren. Så kom han hjem og så fik vi morgenmad. Så spillet vi 500. Bagefter tog vi ud og lete efter en rastorant. Så fik vi en is og så gik vi ud. Så gik vi over på blomstermarked hvor man også kunne købe andre ting end blomster. Så gik vi hjem så ræv min lillesøster sin anen tand ud på to uger!!! Så så vi en film. Så fik vi aftensmad.

Fredag den 25. september

I dag har min kusine fødselsdag! Jeg vågnede selv. Min Far var på arbejde. Så var vi på legetøjsmarked. Så fik jeg en syg bakugan! Og en sød rotte men en af plastik. Så kørte vi hjem. Så fant vi ud af at rotterne kunne sidde på vægen og i loftet. Så fik vi frokost. Så lavet vi lektier. Så så vi en film. Så kom far hjem. Så fik vi aftensmad.

Fredag den 24. september

I dag vågnede jeg af mig selv. Så var vi i poolen. Så var vi ude at spidse frokost. Men jeg kunne ikke lide det så vi tog på Jasjav-marked får de hade en McDonalds og de troede at vi gav dem en falsk penge men de gav dem til os selv! Så vi købte ikke mere ved dem. Så fik jeg lavet en mini-Anders og Mette fik naglak på. Så købte vi Supermario og så købte vi en is og noget at drake. Så gik vi ud og gik over på fruktmarked. Så gik vi hjem og så spillet mig og Mette på nintendo. Så fik vi aftensmad.

Torsdag den 23. september

I dag var vi tidelig oppe. Det var det tideligste jeg nogen sinde stod op for vi skulle op på den kinetiske mur og det var hort! At gå op af alle de trapper men vi noget det og vi kom ned igen. Så fand vi et sted og spise frokost og der var også folk der tog billeder af os i mens vi spiste. Så så vi taater. Så kørte vi med tog hjem. Så var vi ude at handle. Så fik vi aftensmad og så en hyggefilm.

Onsdag den 22. september

I dag hade min far fri og jeg vågnet selv. Så fik vi morgenmad. Så gjorde vi os klar til metroen og der var mange mennesker! Så tog vi af sted til sommerpalaset og vi fik taget noget med 100 billeder! Så kom vi ud at sejle. Det var sjovt. På en giga sø. Det blev bygget i 1750 og så blev det brant ned og blev byget igen i 1886 og så blev det brant ned igen. Det blev bygget op igen i 1910 og så blev det ikke brant ned igen og så tog vi hjem. Så bestelte vi pizzaer.

Tirsdag den 21. september

I dag vågnede jeg af mig selv. Så fik vi morgenmad og så væntet vi på ar rengøringen kom. Så da vi hade væntet i en time tog vi lektierne frem og så kom hun! Så tog vi ud og handle og da vi kom hjem var hun ferdig! Så fik vi frokost og så sov Liv. Så lavede vi lektier og denne gang var der ingen rengøringsdame der kom og vorstyrede os! Men vi fik lavet det og så så vi en film. Så kom far hjem og vi fik aftensmad.

Mandag den 20. september

I dag blev jeg vækket af min mor og Liv og så fik vi morgenmad og så var vi i bad og så gjorde vi os klar til komme ned i metroen til Lamatemplet og der var røgelsespene som lugtet helt vildt og så gik vi rundt og kiget på dem der bede og templene og der var en kæmpe buda og så gik vi til bage til ud gangen og så tog vi metroen hjem og så fik vi frokost og så sov Liv og så lavet vi lektier og så så vi en film men det var svært at få det til at virke først var det et andet sprov og så var der ikke noget lyd på men vi fik det til at dug og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Søndag den 19. september

I dag var min far på arbejde og så vågnet jeg og så fik vi morgenmad så spillet vi 500 og så gik vi over på et blomstermarked og de hade søde dyr og vi fik lov til at holde en skildpade og når vi kom hjem til danmark så måte vi måske få en og så fik vi en is og så gik vi hjem og så fik vi frokerst og så sov Liv og så så vi en film og så spillet mig og Mette 500 og så spillet vi ludo og så vågnet Liv og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Lørdag den 18. september

I dag stod jeg selv op og så skulle jeg skøne mig at få morgenmad får rengøringen var kommet. Og så gik vi over i en dyr butik og så gik vi hjem igen og så skulle vi over til et dinosaur-moserum men de hade uheldighvis luket men zoo lå lige ved siden af og nu har far i vert fald set en levene panda nu får den var en være komfupanda det kan jeg sige og så fik vi en is og sås å vi et sted med sten elefanter som mig og Mette og alle de andre kravlet på og der var noget med ti sten elefanter og jeg var oppe på dem alle sammen og da vi gik så vi et skilt ingen klatring som alle overholte – nej nej alle kravlet på dem også nogen vogsne kunne finde på det og så gik vi hjem og så fik vi aftensmad og så så vi en hyggefilm.

Fredag den 17. september

I dag vågnet jeg af mig selv og så fik jeg morgenmad og det regnet og det regnet og så lavet vi lektier  og så gik vi over til bageren og så fik vi frokerst og så spillet vi 500 også så vi en film og så tog vi over til far får over på hans arbejte har de nogen skide gode resturanger og så fik vi aftensmad.

Torsdag den 16. september

I dag blev jeg vækket af min lillesøster kl. kvat i 8 når jeg kom i seng kl. hal 11 og så læste vi og så fik vi morgenmad. Jeg sage jeg var så træt at jeg ville ind i sengen igen og så sov jeg i fem minutter. Så lavet vi lektier og så vaar vi ude i parken og så prøvet vi de sjove bolde i 16 minutter og jeg svedet som jeg ved ikke hvad. Så gik vi hjem og fik mors pandekager til frokerst. Så så vi en film og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Onsdag den 15. september

I dag blev jeg vækket af en der ringet og han sage at i dag måte vi bo i hvores legelighed og det var den største legelighed jeg nogen sinde hade set og jeg har to senge inde på mit værelse og inde på mettes værelse var der en sofa som hun skal sove på. Far kom hjem i sin frokerst pause. Så tog han over på hans arbejte når han hade spist her tog han på arbejde igen. Så oakket vi ud og det gik på den her måde: op, ned op, ned op og ned men vi blev færtig og så spillet vi på nintendo. Så så vi en film og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Tirsdsg den 14.september

I dag blev jeg vækket og så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at tage af sted for at komme over til den himmelske fredsplads og der var der en død mand som hed mao og han trode han var buda men det var han ikke og så fik vi en is og så kørte vi hjem og så fik vi Liv til at sove og så så vi en film og så lavet vi lektier og så gik vi ud for at handle og så spillet vi på nintendo og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Mandag den 13. september

I dag blev jeg vækket og så fik vi morgenmad og så lavet vi lektier og så gik vi ned for at finde ud af hvor vi skulle bo og så fik vi set vores nye hus men vi fløter først på onsdag eller torsdag og så gik vi ned på legepladsen og så fik vi frokerst og så lage vi Liv til at sove og så lavet vi lektier igen og så så vi over hegen og så gik vi ned på fruktmarked og så fik vi en is og så var vi på legepladsen igen og så spillet mig og Mette på nintendo og så kom far hjem og så fik vi aftensmad.

Søndag den 12. september

I dag blev jeg vækket af min lillesøster men inden jeg vågnet så måtte hun ikke vække m ig og så begyndte hun at græde og så blev jeg vækket og så fik vi morgenmad. Så gik vi op i poolen og så gik over mod parken og så gik vi på en pige resturant og mette gik på toilet 100 gange og nu kan jeg næsten køre på waveboard og så kom vi hjem og så tog vi og fik aftensmad men jeg plejer jo at slute ved aftensmad men i da har min lillesøster tabt sin første tand så nu er vi spent på om den danske tandfe også flyver til kina.

Lørdag den 11. september

I dag blev vi vækket men jeg gjorde det jeg også gjorde i går og så fik vi morgenmad og i dag var en stor dag i mit liv for vi skulle hen til ol byen og så var vi ende i fuglereden og det var et fantastisk øjeblik i mit liv og vi var også over i en butik hvor man kunne få gika blyanter og da vi hade købt dem så fandt vi ud af at man også kunne bruge dem som flag og så var vi også inde og se der hvor de svømmet i ol og så i metroen sage jeg at hvis der var nogen flere der ville have et billede af mig så sage jeg no baby så koster det 100 kr. men det var der heldigvis ujje og så så vi shrek og så var far inde og handle og så fik vi aftensmad.

Fredag den 10. september

I dag blev jeg vækket men så hade jeg planer om at jeg ville vågne og forskrake den første der gik ind af døren og det blev far og så tog far på arbejte og så fik vi morgenmad og så lavet vi lektier og så i vores frikvarter var vi ude for at finde et marked hvor der er kødædene blomster men det fandt vi ikke men vi fandt en god resturant hvor der næsten ikke var andar ting en med kylling men man kunne få is uden kylling og så fik vi en is og så gik vi hjem og lavet lektier og så prøvet min mor får at få liv til at sove får hvis vi kunne få hende til at sove så kunne vi komme et skide sjovt sted hen men det kunne mor ikke men slaget var ikke tabt får så så vi en film og så gik vi en tur men hun vil først læge sig til at sove når gåturen næsten var forbi så vi kunne godt komme der hen og så så vi filmen fartig og så kom fara hjem og så kørte vi med metroen der hen og så gik vi derhen men har jeg sagt at det sjove sted var et sted hvor der var boder hvor de solte ting på spyd og blandanet skobioner og dem tjeket mig og mette om man kunne være bekent at selge det til folk og det smakte ok og inden et sikont stod en ring af kinesere og gloet på mig og mette der  vi spiste skobioner og så fik vi aftensmad på McDonalds og så fik vi en is mere og så gik vi hen mod metroen og vi kom hjem kl. 11

Torsdag den 9. september

I dag noget jeg at se far inden han var kommet på arbejde og så tog han af sted og så fik vi morgenmad og så lavet vi lektier og så i frikvarteret var vi ude med metro over på det marked som vi var hene ved i torsdags sammen med heidi og så fik vi frokerst på Mcdonalds og så var der en mand som røg som kyset liv og nu har jeg sagt at jeg ikke gider kyse liv det sted hvor han kysset hende og så gik vi der over hvor vi handlet sammen med brian og så fik vi en is et aned sted og vi fik også to inagidraker og så gik vi hjem og så så vi Shrek og så kom far hjem og så spillet mig og Mette på nintendo og så fik vi aftensmad.

Onsdag den 8. september

I dag blev jeg vækket af min mor og min lillesøster liv og så fik vi morgenmad og så lavet vi lektier og så skrev vi meils til klassen og så lavet vi lektier igen og så hadet vi et mere frikvarter så var vi over i den der park vi faret vild i første gang men vi faret heldivis ikke vild og vi prøvet skibe som man kunne låne i en time for 50 kr. og det var sjov og så gik vi ud og så kørte vi på waveboard og så spillet vi på DS og så fik vi aftensmad.

Tirsdag den 7. september

I dag vågnet jeg af mig selv og så væget jeg liv for mor og så gik mig og liv ind for at væge mette og så fik vi morgenmad og så gjorde vi os klar til at gå ned i metroen og så tog vi i zoo og der var pandaer og vi så dvæg krokodiller og en gika frø og skillpader og der var en gika skillpade med gika skjold og vi fik to is der over og så skulle vi ned mod udgangen og så skulle mor augøre om vi skulle ha en balong og det mote vi men der var ikke flere og nu har mor lovet at næste gang vi skal der over så var det første vi skulle var at købe en balong og så tog vi hjem og fik aftensmad.

Mandag den 6. september

I dag var mig og mette umulige at væge men det lyges og så fik vi morgenmad og så lavede vi lektier og da vi fik frikvarter så var vi i bad og så lavet vi lektier og så i vores anden frikvarter var vi ude og handle på et marked og så gik vi hjem igen og så lavet vi lektier og jeg kom til at lave i e-bogen når jeg ikke viste at jeg skulle lave i en anden bog og så så vi konfu panda og så fik vi aftensmad.

Søndag den 5. september

I dag vågnet jeg selv og gik i gang med at lege med mine bakuganer og så skriv min mor min dagbog ind på commpioter så alle kunne se hvad jeg har skrivet og så fik vi morgenmad og så gik vi ind i den park som vi har været faret vild i men det gjorde vi heldigvis ikke og så var mette til kommfu. Det skulle jeg rigtigt også have været men der var en det var pinli for han kunne ikke lave en kollebøte. Han løb helt vilt merkelit og han fjolet hele tiden og så hade han nogen merkelige sko på og der var en der kunne lave en bavlener på jorden og det var en dreng der var mindre end mig og så var min far nede og hanle og så fik vi aftensmad.

Lørdag den 4. september

I dag var jeg sur over jeg blev væget når det er wiegent og så tog jeg tøj på og så tog vi ned til metroen og så kørte vi et sted hen hvor der var et legetøjsmarked og så fik vi en bold med snor i og så fik vi også en fodfjers ting hvor der var fjer oppe i toppen og noget jern nederst så mand kunne sparke til den og så landet den med jerned først og det var i en park og på vejen til legetøjsmarked så vi en MAGET tøn damme og man kunne se hinnes knorkler og så på legetøjsmarked fik mette et weveboart og en ting jeg ikke ved hvad heder og jeg fik en bakugan som man kan sammle ud af syv bakuganer og seks af dem er formmer og en var rund og da vi skulle over i parken fik jeg den der fjerbold. Så skulle vi hen til den tyne dame og det ville jeg ikke jeg grad og grad for jeg vil ikke se hende og så gik vi en anden vej og da vi hade været i parken så tog vi hjem og så OP til hygefilm.

Fredag den 3. september

I dag blev jeg væget ved normal tid og det er kl. 9.00 og så var jeg i skole og i morgen skyller mor mig og mette 3 is og vi lavede lektier og så var vi nede ved fiskene og så var vi nede i et fint supermarked og så så vi bolt og så kom far hjem sånså vi kunne nå at komme i swimmingpool og der var vi i lidt tid og så spillet mig og mette 500 og jeg vandt 95-85 og så spiste vi aftensmad og deet var med pinde og måske skal vi se bolt færdig.

Torsdag den 2. september

I dag vågnet med lillesøster af sig selv og jeg blev væget lige bag efter og så spiste vi morgenmad og så kom en af min fars kolekaers kone for de bode i kina og hun hed haidi og hun hade boet i kina i 1 år og hun skulle være her i 1 år men måske 1 år til og hun vil vise os nogle steder vi kan hanle i

nær heden og vi så et stort shoppingcenter, et marked hvor man kunne få nesten alt, en McDonalds, et fruktmarked og en butik med udelanske vare og vi var hjemme ved 4 tiden og så lagede mig og mette agenter inden vi gik ud og spise aftensmad og nu er jeg i gang med at skrive dagbog og nu skal jeg have børstet tænder og nu skal jeg have nattøj på.

Onsdag den 1. september

I dag blev vi vækket kl. 9 af min mor og så fik vi morgenmad og som altid var det havergryn. Så lavet vi lektier i skolen og vi hade dansk og i frikvarteret var vi over ved en bager på hotelet og så i hvores anden frikvarter var vi ude at hanle og mig og mette fik en is go liv fik også en is og vi fik frokerts af det vi købte over ved bageren og bag efter var vi ude og se på fisk og så var vi på legepladsen og så laved jeg D-bogen færdig og så så vi en film og det var g.force og den var rørene man kan nesten ikke lade vær med at græde i slutningen og så var vi nede og se på fisk igen og var nede på legepladsen igen og nu er jeg i gang med at skrive i dagbog og nu skal jeg have børstet tænder og og have nattøj på.

Tirsdag den 31. august

Vi blev væget kl. lit i 9 af min mor og vi har været på udflukt tur med skolen i den der park som jeg skriv om i søndags men da ci kom ind i parken og var gået et støke tid så fandt vi af at det skulle opne i 2010 men den var ikke slodet op.

Mig og Mette hade lige sagt at hvis mor ikke kunne huske vejen så skulle vi nok få os ud men så gik mor et helt aned sted hen og så var vi faret vild fordi at mor hun gik lige pludselig ud af parken og så gik vi langs med vejen og så sage jeg er du siker på at du går den rigtige vej og så sage hun at hun hade set inde på computeren men så ende vi et sted hvor der var verdens største basketballtmand men han var bare ud af plastik og så gik vi til bage til der hvor vi gik ud og så gav vi penge for at komme ind fordi at hvis vi blev ved med at bleve ved med at gå der hvor vi gik før, så gik vi midt på vejen.

Vi skulle gå ud ved nord for så skulle vi ikke gå på vejen og så fik vi en is da vi var kommet ind igen og så gik vi hen til et skilt men den der nordport var svær at finde på vejkortet og så sage jeg det er lige som i en labyrant for når man kom der ind så kune man ikke komme ud. Så kom vi til der hvor der er et sted hvor der er radiobiler og sensye rutjebaner og så fandt vi et skilt hvor der stod at der var toileter og så blev mette og mig glade men da vi kom ind blev vi ikke så glade som forvented for toileterne var gravet ned og det var jo verst for mette men hun holte sig og så kunne vi finde et skilt som førte hen til portetn og så fik vi ud af parken og dik hjem. Så så vi en film og så fik vi aftensmand og nu er jeg i gang med at skrive dagbog og nu er jeg ved at blive truet med at jeg skulle lave dagbog færtig i morgen og nu skal jeg have børstet tænder og have nattøj på og vi gik i 6 timer og 3 kvarter.

Mandag den 30. august

I dag har jeg været i skole og det vaar med min mor og i frikvarteret var vi ude og se en flod som min mor ikke viste hvad den hed så jeg kom hurtig på et ord. Det var verdens klameste flod for vandet var helt grønt og det var heltit for min far for han var på abejte og vi stod op kl. 11 og vi fik enb is i frikvarteret og far kom hjem kl. 6 og så så vi en film og det var min søsters børn og så fik vi aftensmad og det var nudler. Bu er min lillesøster i gang med at sende en besked til en af sine venner og nu skriver jeg dagbog og nu skal jeg have børstet tænder og have nattøj på.

Søndag den 29. august

I dag sov vi til kl. 5 om morgenen altså i danmark men kl. 11 i kina. Kl. 2 tog vi i swimmingpoolen og den var oppe på 18. etage og det var det højeste man kunne komme op og det var inden døres og så skulle vi ud at gå en lang tur for at finde en park men så gik vi forkert faktsik helt forkert for man skulle gå til højre når vi gik til venstre. Råd til mor og far kig på kortet, men så fik vi ikke kommet ud til parken med et pariserhjul eller måske har der stået et med 1000 pladser.

Så så vi en film og så fik vi aftensmad og så spillet vi sorte per og nu er jeg i gang med at lave davbog og nu skal jeg have børstet tænder og nu skal jeg i seng.

Lørdag den 28. august

Og så blev vi vist rundt og vi fik set vores værelse og det var på 3. sal nr. 323 og vi skal snart have et nyt værelse men på samme hotel og så var vi ude og handle og så kom vi hjem og sov i 2 timer. Så så vi en film og bag efter gik vi ud for at se byen.

Fredag den 27. august

I dag var jeg på vej til Kina. Jeg fløj i 8 timer uden timerne fra dag vi tog til Helsinki fra Billund og det tog 10 timer fra Billund til Helsinki til Kina og vi skulle bog i Beijing og vores hotel hed Kempinski og der var rigtig varmt. Der var 25 grader.