MyIndianAdventure - Blog
Aug

En dårlig afslutning

Den sidste uge har været ret hård, og har ikke forløbet som jeg ville. Mandag var vi alle trætte efter trekking turen, men vi 4 drenge skulle flytte til et andet hus. Huset var bedre og der boede flere unge mennesker. Tirsdag og onsdag stod den blot på arbejde, men jeg begyndte hen på aftenen at f...

En stor sejr for mig.

I går aftes kom vi hjem fra trekking-tur. Vi kørte til McLeud Ganj fredag eftermiddag, hvor vi havde en overnatning på hotel. Om aftenen trængte vi til noget non-vegetarisk mad. Derfor fandt vi en restaurant i byen, som så yderst eksklusiv ud, fordi at James Bond har spist her. Jeg fik noget kylling...

Me Bhanat Se Pyaar Karta Hu

I går stod dagen bare på arbejde. Men jeg ville ikke kalde det arbejde, fordi det føles mere som at besøge sine venner. Da vi ankom til eftermiddagsarbejdet, havde pigerne plukket blomster til os, og jeg sagde pænt tak og gav dem videre som en gave. Det er fascinerende så glade, pigerne er, når man ...

Alt for mange mennesker!

Lørdag, søndag og mandag. Dagens indlæg vil desværre være både negativ og positiv. Vi ankom lørdag til byen Amritsar, hvor Det Gyldne Tempel holder til. Det var en rigtig smuk by, men med alt for mange mennesker. Vi rejste klokken 06.00 lørdag morgen fra Palampur, hvorefter vi kunne se frem til a...

Himalaya!!!

I mandags ankom vi til Himalaya. Det tog ca. 17 timer at blive transportret fra Agra(Taj Mahal) til byen hvor vi bor nu. Først 6 timer til Delhi og herefter 2 timers ventetid. Efterfølgende brugte vi 9 timer i et tog med overnatning. Wow jeg hader offentlige transportmidler i Indien. Byen hvor jeg...

....

Endelig er muligheden for at skrive herinde opstaaet. Hos vaertsfamilien i Jaipur, hvor jeg boede fra tirsdag til loerdag, var internettet saa ustabilt, at naar det regnede broed det sammen. Nu sidder jeg i en reception naer Dehli togstation, for at rejse videre nordpaa. Jeg har ikke tid til, at for...

June
2012

9 dage tilbage!

Tiden nærmer sig, til at jeg drager af sted imod lufthavnen. Egentlig føler jeg, at jeg har styr på alle de praktiske ting, men alligevel er situationen en smule uoverskuelig, specielt når at afrejsen blot er om 9 dage. Dette skal dog ikke komme i vejen for, at jeg er helt sikker på at det blive...