Rosenaaen - Blog
2012

Vores normale mail er nede!

Hvis I skal skrive til os så brug erasmus10000@gmail.com eller send mail til os via hjemmesiden under "Kontakt os på mail".......

Ankommet til Koh Lanta

Så er vi kommet til Koh Lanta. Skønt sted. På Koh Mook kunne vi ikke få billeder på nettet, men det skulle vi kunne her. Så jeg oploader snart billeder fra vores skønne Beach Villa på Koh Mook og billeder her fra Kantiang See Villa Resort. Håber at I alle har det godt derhjemme.......

Snorkeltur til Koh Kradan

I går var vi også på snorkeltur til en naboø, der hedder Koh Kradan. Der var vandet helt klart, krystalblåt og fyldt med koraler og masser af forskellige fisk. Det var super flot og især Sofie var helt vild med at snorkle.Om aftenen tog vi en lokal tuk-tuk knallert op til en restaurant, som var ...

Så er vi på dejlige Koh Mook

Kære alleVi er nu på Koh Mook og skal være her indtil i overmorgen, hvor vi rejser videre til det sidste sted, nemlig Koh Lanta. Her er rigtig dejligt. Turkisblåt vand lige uden for vores strandhytte. Hytten ligger så tæt på vandet, at det faktisk har været lidt svært at falde i søvn for "larmen...

En dag tilbage i Ao Nang

Vi har nu haft vores 2. sidste aften i Ao Nang og min mor tog hjem i går. I morgen drager vi videre.Ao Nang er egentlig en ret turistet by med især mange svenskere, som er helt røde i hovederne pga solen. Ikke specielt charmerende. Men når vi går ud om aftenen går vi hele tiden efter resta...

Det er varmt...

Puha - vi sveder. Siden i går syntes vi, at det er blevet lidt varmere. Nu er det sådan at man ikke skal lave for meget, for så sveder man. F.eks sidder jeg lige nu og skriver på computeren i skyggen, og jeg sveder ;). Ellers har det hele tiden været varmt, men med en dejlig brise, som har...

Island Hopping

I går lørdag var vi på Island Hopping til 3 forskellige øer. Det var en dejlig tur, hvor vi badede, snorklede en masse, og sejlede en masse. Selvom det er varmt i vejret er det jo skønt at selje på havet, da vi blev blæst godt igennem...Vi blev hentet kl. 9.30 og var først hjemme kl. 17. D...

2012

Der er nye billeder under "Store billeder"

Ellers er status kort, at vi fortsat har en fantastisk ferie . Har været på sejltur hele dagen i dag og badet og snorket i den storslåede natur. ......

2012

Lidt fakta om vores rejsemål: Bangkok

Bangkok:Bangkoks formelle navn er verdens længste bynavn: Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit. BangkokBangkok, Krung Thep, e...