ValhalDK - Begynder hjælp
Indholdsfortegnelse
1. Intro
2. Strategi
3. By Layout (hvad du skal bygge)
4. Økonomi (angreb eller defensive stilarter)
5. Walls vs. Rekruttering Troops
6. Sådan Feed mine tropper?
7. Begynder beskyttelse Ends: Hvad nu?!?
8. Købe Gems
9. Final Thoughts
10. Kabam oprindelige Ny spiller Guide


1. Intro
Denne vejledning kredser om det faktum, at en ny spiller har syv dage før begyndelsen beskyttelses ophør. Enhver spiller på kortet kan angribe din by en gang begynder status ender. Begynder beskyttelsesstatus kan også løftes ved nivellering din Castle til niveau 5, der kunne være hurtigere end de syv dage automatisk givet. Selvom jeg nævne nogle mellemliggende emner, jeg kun beregnet denne guide til at være fra en nybegynder perspektiv og med version 2.


2. Strategi
At have en slagplan er vigtigt i Koc: BftN. Jeg vil kalde denne plan en strategi. Ønsker du at være jæger eller den jagede? En strategi kan hjælpe dig med at nå dine mål. I sidste ende, jeg vil have det sjovt at spille og så jeg valgte jægeren rute. Det betyder ikke at være den jagede ikke har sine fordele, såsom i alliance spion krigsførelse.

2.1. Deltag en alliance
Dette er din første prioritet fordi det at være i en alliance kan hjælpe dig få ressourcer, rådgivning og støtte, når under angreb efter din start beskyttelsestiden udløber. Målet for en alliance, der opfylder din spillestil-aggressiv eller defensiv. Fra en aggressiv spillers stance, forestille sig at være i en alliance, der ikke ønsker at angribe enhver alliance af frygt for repressalier. Fra en defensiv spillerens stance, er der intet som at være i en af ​​de øverste 20 alliancer og bliver bedt om at ofre alle dine tropper for alliancens krig højre, når du afslutter din nybegynder beskyttelse.
Din accept til en alliance betyder generelt at arbejde med andre. Forvent lederskab at have et par grundregler til at overholde for at beskytte alle medlemmer indenfor. Hvis du ikke kan være en teamplayer og er ikke civil måske en pirat liv er for dig? Eller måske du kunne starte din egen alliance, hvor anarki regler? Alliance krigsførelse i sig selv er et spil. Du kan være under angreb konstant i en stor krig, har dine Wilds konstant stjålet for at genere dig, eller du kan vinde enorme mængder af ressourcer i raids. At være i alliance har mange belønninger eller udfordringer. Forvent et nyt element til spillet ved at eje eller være i en alliance.

2.2. Byg din økonomi 1:a
Skaf råstoffelter til niveau 5 eller 6 ASAP og / eller vælge mellem fire andre muligheder diskuteret i andre afsnit. Altid har tropper rekrutterer i barakken køer efter din økonomi er startet.

2.3. Følg quests
Du får ressourcer via quest belønninger til opbygning af specifikke ting. Quests vil guide dig til at bygge alle de nødvendige bygninger, mens belønne dig med ressourcer til at hjælpe dig med at fortsætte med at bygge det næste nødvendige bygning. Brug ikke quest frugterne af ressourcer til at opbygge tropper medmindre det er en søgen!

2.4. Altid have noget bygning, forskning eller ansætte (tropper)!

2.5. Cottage vs Barrack mix
Ideen er, at du har 20 eller deromkring mellemrum at oprette en hytte / Barrack mix. Sikker på du har den dekonstruere funktionen, men hvorfor ikke planlægge? Deconstructing bygninger gør du taber tid, tid, der kunne bruges til at opgradere andre bygninger.

Fælles bekymringer nye spillere står over for
- Hvad skal jeg bygge i min by?
- Attack eller skildpadde (være defensiv) først?
- Skal jeg bygge væg forsvar?
- Skal jeg angribe pict lejre?
- Hvordan får jeg min anden by gerning? Skal jeg bare købe den næststørste by gerning?
- Hvordan kan jeg fodre alle mine tropper efter de første 7 dage? Jeg vil have zillions af tropper!
- Skal jeg købe Gems at hjælpe min spil?

Min guide er blevet organiseret til at følge disse 5 strategier og besvare fælles player bekymringer / spørgsmål.

3. By Layout (hvad du skal bygge)
Min by layout med niveau efter den første uge er vist nedenfor. Dette var mit mål forud for ophævelsen min nybegynder status.

Embassy 2
En ambassade giver dig mulighed for at deltage i en alliance! En ambassade også mulighed alliancens medlemmer for at forstærke din by. Hvert niveau stigning giver ekstra forstærkning, op til 10 forskellige hære. Den forstærker er rally punkt begrænser flok sendt tæller.

Castle 5
Opgrader til niveau 5 en gang klar til at afslutte nybegynder beskyttelse. Hvert niveau af dit slot giver mulighed for 3 ekstra felt steder for at blive vist på de ressourcemæssige felternes skærm. Du kan også justere din trækprocent på slottet for at justere guld indkomst vs tomgang befolkning. Se mere om dette emne senere i Economy sektion.

Vægge 5
Tillader forsvar enheder, der skal bygges for at beskytte din by og støtte utilslørede tropper i at forsvare din by. Se Walls vs Rekruttering Tropper i denne vejledning for en mere grundig diskussion.

Råstoffelter 5 eller 6
Ligelig fordeling af Gårde (fødevarer), savværker (Wood), stenbrud (Stone), og miner (Ore) synes at være bedst den første uge. Råstoffelter bruge op idle befolkning, som igen nedsætter mængden af ​​befolkningen til rådighed, når du går til at rekruttere tropper eller bygge væg forsvar.

Cottages: Otte på niveau 5
Cottages øge din rådighed befolkning grænse. Højere befolkning resulterer i højere skatter betalt. Højere skatter svarer til en højere guld indkomst for dig.

Alchemy Lab 7
En Alchemy Lab kan være den vigtigste bygning ved siden af ​​Riddersalen. Du ønsker at have din forskning kø går altid! Forskningen vil give dig mulighed for at gøre mange ting bedre. Endelig alt det guld, du måtte have vil blive brugbar her.

Workshop 5
Hvor ellers kan du udvikle planerne for dine vægge? En Workshop er nødvendig for væg opgradering og nogle forskningsbehov.

Smed 5
Jeg har brug for våben til tropperne! En Blacksmith tillader specifikke forsknings-og bygning, der skal opfyldes.

Stabil 5
Ummm, hvor vil hestene sove? En Stable Der er behov for at rekruttere hest typen tropper og til lindring station skal bygges.

Rundetaarn 7
Er der en prinsesse i Rundetårn? Ikke endnu. En Rundetaarn er nødvendig for at øge dine chancer for at få skumtoppe. Tænk højere niveau, jo bedre.

Spejder Tower 5
En Scout Tower bruges til at få information om en Pict lejr, vild, eller afspilleren, når scouting. En Scout Tower niveau 5 kombineret med Eagle Eye forskning niveau 5 får du grundlæggende info behov for at gøre en informeret beslutning.

Store House 5
Store Huse beskytte de fire grundlæggende ressourcer og ikke beskytter guld. Store huse beskytter 100k af hver af de fire grundlæggende ressourcer pr bygningsniveau. Forskningen kan yderligere øge Store House beskyttelsesstatus evne.

Relief Station 5
En Relief Station giver lindring i marchen tid mellem dine byer og allierede. Et niveau 5 Relief Station vil tillade dig at komme til dig selv og allierede tæt på 50% hurtigere, med en 10% reduktion marts tid per niveau. En level 10 Relief Station vil ikke tillade tropper til magisk vises på din anden by eller allieret-opsøge den matematiske på denne march tid relief beregning i en mere avanceret guide.

Knight Hall 5
Hvert niveau af Knight Hall giver to ekstra Knights at slutte dine kræfter. Knights tillader march og styrke via Rally Point. Knights er også vigtig for at reducere tid til at gøre ting som forskning og rekruttering, og / eller øge råstofproduktion og livet for at forsvare tropper. Brug Tildel funktionen i Knight Hall at placere en ridder i en af ​​fire ledige stillinger for at få denne reduktion bonus.

Positions:

Steward-1% stigning i ressource produktion pr niveau.
Marshall-0,5% reduktion i ansættelse gange og .5% stigning i angreb og liv for at forsvare tropper i byen.
Alchemist-0,5% reduktion i forsknings-tider.
Foreman-0,5% lavere anlægsomkostninger gange for bygninger og væg forsvar.

Rally Punkt 5
Hvert niveau giver dig mulighed for at sende en ekstra hær og øger tropperne grænse pr hær. Eksempel: Rally Point 5 er lig med 50k tropper kan marcherede fem gange. Husk du brug for en ridder til at sende en hær ud via march eller styrke.

Kaserne-Tolv i alt med en på level 8
Du ønsker tropper i kø altid i Barrack! Mere aggressive spillere vil måske færre Cottages og mere Kaserne. Har mere Kaserne reducerer den tid, det tager at rekruttere tropper. Højere niveau Kaserne tillade mere avancerede tropper at blive ansat.


4. Økonomi (angreb eller turtleneck stilarter)
"Economy er konge." Hvor mange gange har du hørt dette i et spil? Bygninger, forskning, tropperekruttering, og væg forsvar kræver de fire grundlæggende typer ressourcer: mad, træ, sten og malm. Forskning specifikt kræver en ekstra 5:e ressource kaldet guld. De ressourcemæssige krav til byggeri, rekruttering, og forske varierer per emne, du arbejder med, men min erfaring viser at have en jævn fordeling af de fem ressourcer vil hjælpe dig i dine første syv dage. Uden en grundlæggende økonomi vil det være svært at komme i gang.

Der er fem muligheder jeg vil diskutere at hoppe starte din økonomi og hjælpe ressourcer flow i: bygge råstoffelter og opgradere, deltage i en alliance og mooch off medlemmer er villige til at hjælpe dig, komplette quests, opgradere dine riddere og forstærkning Wilds, og angribe inaktive spillere ikke i en alliance.

Råstoffelter and Cottages
Byg og opgradere råstoffelter. Hmm Samo, virker som en no brainer. Hvor mange af hver af de fire skal man bygge? For min første by jeg fandt en jævn fordeling af alle fire til at være bedst. Jeg anbefaler kun at opgradere til niveau 5 eller 6, fordi råstoffelter kræver, at arbejdstagerne. Arbejdere trække ned din rådighed befolkning er nødvendig for at rekruttere tropper. Jeg vil diskutere befolkning i næste afsnit. Cottages giver dig mulighed for at få guld og hæve din befolkning grænse. Mængden af ​​Cottages du ønsker at opbygge afhænger af din spillestil. Aggressive spillere ønsker mange kaserne, så de vil ofre ved at have færre Cottages.

Befolkning har tre komponenter: Folketal, ledig befolkning, og befolkning limit. Du kan se dette, når du klikker på den ressource tæller bar. Cottages hæve befolkningens grænse, eller den maksimale mængde af mennesker, der kan opholde sig i din by. Hver by har en lykke og skatteprocent. Tilføjelse lykke plus skattesatsen vil resultere i 100%. Så hvis du sætter en skattesats på 5% så lykke vil være 95%. Når du ændrer den skattesats lykke ændrer sig langsomt som følge at matche 100% total, og de endelige lykke værdi gange befolkningen grænse vil resultere i befolkningen. Skatteprocent og ressource feltet forbrug påvirker din tomgang befolkning. Som du rekrutterer tropper eller bygge væg forsvar tomgang befolkning sænkes. Over tid befolkning og tomgang befolkningstilvækst afhængigt af hvad du gør. Her er et eksempel beregning:
Hytter blev bygget og opgraderet resulterer i en population grænse på 10.000. Deres trækprocent 5% og dermed reducere din befolkning til 9500 (10.000 befolkningen kravtider 95% lykke). Din tomgang befolkningen ville være 9.500 også det ikke var for det faktum, at du har bygget en jævn fordeling af marker og opgraderet til niveau 5 eller 6 medfører en arbejdstager brug af 3.000. Din tomgang befolkning ville så vise som 6500 (9500 befolkning minus 3.000 arbejdere ved hjælp af tomgang befolkning). Du kan derefter rekruttere 3.000 militssoldater (en 1 population for 1 militsmand ratio) og se din tomgang befolkning falde til 3.500 (6500 tomgang befolkning minus 3.000 tropperekruttering). Næste, du gå til din slot og ændre din trækprocent til 0%. Du vil derefter se befolkning langsomt stige til de 10.000 befolkning grænsen (10.000 befolkningen kravtider 100%). Din tomgang befolkning ville også langsomt stige til 7.000 (befolkning grænse 10.000 gange 100% lykke er lig 10.000 befolkning, og 10.000 befolkning minus 3.000 arbejdere bliver brugt lig 7.000 tomgang befolkning).

Deltag en Alliance
Hvis du har tilmeldt dig en alliance, hvor mange spillere er villige til at sende dig ressourcerne så kudos til dig! Du skal bare hoppe startede din økonomi uden at behøve højt niveau råstoffelter. Husk på, at alle disse overskydende ressourcer ikke bliver brugt til at bygge, opgradering, forskning, eller at rekruttere vil kræve beskyttelse via en butik hus, tropper, og / eller væg forsvar engang nybegynder status ender.

Quests
Færdiggøre quests hjælper din økonomi på grund af søgen belønninger. Du kan altid ignorere quests ved hvorfor så ikke få en pæn ressource belønning for at hjælpe dig med at opbygge den næste nødvendige ting?

Knights og Wilds
Knights bor i Knight Hall. Knights støtte i at reducere den tid det tager at gøre ting såsom forskning og angribe andre. Knights kan også øge din råstofproduktion og / eller dine tropper liv til at forsvare byen. Højere niveau Knights kan yderligere tilføje bonusser afhængigt af deres position opgave. Du kan øge en ridder niveau ved at angribe spillere, PICT lejre, eller Wilds. Fra Economy perspektiv tildele dit højeste niveau Knight til den rette position til at øge råstofproduktion (Stewart). Kig i dit slot fane for at se et ridderkors særlig bonus på råstofproduktion.
Wilds er de steder uden din by, der ikke Flats (tom land), en spiller (by), eller en Pict lejr. Der er fire Wild typer og hver type giver en% stigning bonus til din råstofproduktion. Wilds varierer i niveau fra 1 til 10 og ressourcemæssige bonusser stige, når niveauet stiger. Wilds kan beskyttes med Pikterne eller andre spillere, der ønsker at opholde sig dér. Du skal besejre beskyttede Wilds, så du kan optage og få den særlige ressource bonus. Kig i dit slot fane for at se Wild bonusser i affekt. Under en anden spillers Wild hedder Wild stjæle. Leaving tropper på et Wild vil hjælpe med at forsvare den Wild fra andre spillere, men koster mad til at brødføde de forsvarende tropper.

Inaktive Non-alliance afspillere
Er du en mere aggressiv spiller, der er træt af at høre "økonomi er konge?" Ved at angribe andre spillere, der er inaktive og ikke i en alliance, kan du bidrage til at øge din økonomi. De fleste alliancer er enige i denne taktik, fordi du ikke vil starte nogen krige ikke på forhånd er godkendt af alliance management. Se "begynder beskyttelse Ends:?!? Hvad nu" for en mere grundig diskussion om denne taktik.


5. Walls vs Rekruttering Troops
Mange spørger, om de skal få defensive overskabe med en stor hær, eller bare bygge en hær. Siden er i tre alliancer og trolling fora mange fortaler sidstnævnte-get en stor hær alene. Argumentet er, at en spiller med mange defensive enheder vil puste deres magt større end deres reelle kapacitet. Defensive vægenheder netto 18 might pr engang bygget og er tier 1 eller 2 i naturen (som i denne vejledning version). Tropper kan være tier 1, 2 eller 3. Tier 3 tropper kan sønderflænge tier 1 og 2 defensive overskabe og netto 24 måske pr. Når matchende 1 til 1 i kamp den defensive spiller vil miste mere defensive enheder i kampen, end den liste 3 tropper spiller, hvilket resulterer i mere magt tabt ved den defensive spiller end angriberen.

Jeg er en fortaler for både væg forsvar og en hær. Ved hjælp af en anden by for fødevarer tab undgå, styrke evne, og den Unhide funktionen i slottet oversigten en spiller kan øge sin defensive hærs evne ved at have tornede væg forsvar til at kæmpe med den forsvarende hær. Se "Sådan Feed mine tropper" sektionen hvis du spekulerer på dette punkt, hvordan man fodre en forsvarer hær, eller en angribende en for den sags skyld. Denne taktik vil ikke fungere godt, hvis du holder dine tropper skjult. Så bygge væg forsvar, når du har en form for en anstændig hær eller kender du er sikker i byggefasen. Derudover, så spørg rundt i din alliance for deres tanker om en anstændig mellemstore hær.


6. Sådan Feed mine tropper?
Tropper ikke svigte, når din by har ingen mad! Nye spillere ofte tror deres tropper vil forlade uden mad på grund af andre browser spil 'mekanik. Med denne guldklump af info et glimt af lysende håb vises. Når du har en anden by eller en allieret med en by, de ikke bruger for ressourceforbrug generation, kan du sende dine tropper til at suppleant by. Ja, de tropper hærge fødevareforsyningen i værtsby tvinger denne by for at være ude af stand til at bygge eller rekruttere tropper. Dog vil dine tropper fortsat venter på at blive genindkaldt til det næste slag! Ok, du gå arbejde ud af at bruge denne teknik nu ved hjælp af mange spillere.

"Tak, Samo (nogen mener sarkastisk). Du har lige advaret fællesskabet og Kabam til dette store arbejde omkring. Med tiden vil det blive nerfed ved at gøre tropper ørken, når der ikke findes fødevarer (indsæt gråd). "Hvis denne taktik var nogensinde at blive opdateret til glemsel spillet skulle have en ekstra avenue forudsætninger for at hjælpe med tropper behov for fødevarer, såsom et marked eller tillade Pikterne at have mere mad plyndret end at angribe tabte tropper. Eller måske mange ville bare afslutte ligesom i Evony ... eller deltage i nye verdener, som de er skabt igen og igen med små hær kampe ... eller lad din fantasi løbe vild.


7. Begynder beskyttelse Ends: Hvad nu?!?
Du skal være klar til at afslutte din nybegynder beskyttelse. Hvor spændende! Har du det sjovt? Hvis ikke, find en anden stor i-app eller Android app. Alvorligt, er spil skal være sjovt!

Husk de fem strategier er beskrevet i begyndelsen? Nå, strategier ændres som mål forandring. Her er mine nye strategier efter nybegynder beskyttelse sluttede.

7.1. Altid have noget bygning, forskning eller ansætte (tropper)!
Ved konstant at bygge, forske eller ansætter du vil fortsætte med at øge din magt eller støtte i magt produktion. En større magt kan hjælpe dig tilslutte en bedre alliance, gøre dig mindre tiltrækkende for angreb, og at du føler dig mægtigere. Dette omfatter din anden by.

7.2. Byg en stor hær til at angribe og / eller defensive enheder
Hey, turtling er en del af spillet til tider.

7.3. Brug hæren for at få ressourcer.
Angreb andre med en god økonomi kan være en god måde at få ressourcer. Se min diskussion nedenfor for mere om denne strategi.

7.4. Overvej at få en anden by nu.
Jeg nævnte, hvordan man får toppene er nødvendige for en anden by gerning ovenfor. Jeg har tilføjet en "Buying Gems" for at diskutere spillets mulige bonusser til at hjælpe dig med at få en anden by.

Ændringer i Strategi
Du vil bemærke, at jeg holdt op med at understrege med en alliance på dette punkt. Måske er du klar til at starte din egen alliance, fører gennem nogle kapacitet med din nuværende alliance, eller måske du ønsker at være en enlig pirat? Lad mig ikke stoppe dine ambitioner nu (griner manically)! Quests vil også altid være der, nagende på dig at være afsluttet. Men der er krige, der skal udkæmpes, vægge, der skal styrtede ned, tropper skal aflives ...

Inaktiv Non-alliance Players Attack Strategy
Den femte løsning på at få ressourcer er at angribe spillere, der er 1) inaktive og 2) ikke i en alliance. I nye verdener ujusterede inaktive spillere kan være sprudlende. Denne strategi omfatter brug af bogmærker, scouting, angreb med 1 trop og Knight, og nogen tid.
Jeg startede med at lave en cirkel udenfor min by. Jeg spejdet spillere 'ikke i alliancer ved at bruge "spejder" valgmulighed eller ved at sende 1 flok en gang spejder rapport kom tilbage viser skøre antal af tropper. Den næste dag jeg ville tjekke de samme byer for at se om deres magt øges. Hvis ikke, så kunne jeg sikkert føle spiller "kan" være inaktiv, og jeg oprettet et bogmærke. Jeg så angriber disse inaktive ujusterede spillere for hvad er der at være havde. Naturligvis højere niveau spillere kunne have haft mere tid til at investere i deres økonomi og måske netto du mere bytte. Som tiden skrider frem jeg øge min cirkel radius omkring min byen for at finde flere potentielle mål. Husk at se spillere, der har måske fordi en spiller, som du synes er inaktiv i dag ikke ville være så i morgen.

En hurtig diskussion om bogmærker:
Bogmærker har tre ikoner, der kan vælges til at alarmere Player. Disse tre ikoner er stjernen, sværd, og due med kvist. Jeg bruger start-ikonet for at advare mig til allieret eller andre vigtige Player steder. Jeg bruger sværd-ikonet for at minde mig om at angribe dem for ressourcer eller alliance krigsførelse. Jeg bruger due med kvist ikon for at advare mig til spillere jeg ikke skulle angribe. Bogmærker er stor, når du bruger bogmærket indstillingerne på kortet. Men bogmærker ikke vise disse smarte tre ikoner, når du vælger en by du har bogmærket allerede.

8. Købe Gems
Købe Gems kan være et omstridt emne for mange spillere. Mange Jeg har talt med, er død indstillet mod at købe Gems for det virkelige liv penge. Men al hemmelighed har de en niveau 200 Knight tildelt nogle store formål ... Hvis du tror bruger det virkelige liv valuta til at købe in-game items eller valuta er bare forkert så er du velkommen til at springe dette afsnit over, eller opmærksom på, at min beskrivelse af perle poster måske være nyttige for dig, bør du vinde nogle fra en Quest belønning eller Merlins chance spil.
Købe Gems fra Kabam er en fantastisk måde at støtte virksomheden i raffinering Koc: BftN. Gems kan også spare dig tid med at udføre dine mål. Ja, spillet blev designet til at have lange ventetider som du kommer frem. Kan du gøre en stor spil med ingen penge? En spillers tid er en værdifuld handelsvare, og så er det spillerens virkelige liv penge. Jeg vil kun anbefale at bruge virkelige liv penge til Gems (indsæt game valuta), hvis jeg besluttede Koc: BftN (indsæt ethvert spil navn) var det spil jeg ønskede at investere tid og penge i. World of Warcraft kommer til at tænke på dyrere månedlig gebyrer ...

Her er dollaren vs Gems valutakurs som den nyeste version fødselsdato. Du er velkommen til at konvertere dollars til din lokale valuta.
100 Gems $ 9,99
240 Gems 19,99 dollar
375 Gems 29,95 dollar
665 Gems 49,99 dollar
1600 Gems 99,99 dollar
50 Gems $ 4,99

Som du kan se, vil købe flere Gems netto du flere Gems for dine penge. Punkterne afsnit vil jeg diskutere næste også har denne tankegang i play-jo mere tid reducerede jo færre Gems det vil koste dig. Min liste over elementer er ikke udtømmende.

Misc
Diverse emner er andre elementer, der ikke kan klassificeres i et område af spillet.

Magical Token-cost: 5 Gems. En token anvendes til tilfældigt vælge en præmie på Merlins chance spil. Det er vigtigt at bemærke, at en spiller får en Magical Token per 24 timers periode. Hvis en spiller sparer 6 Magiske Tokens derefter Premium Merlin spillet kan spilles for højere Gem værd poster.

Divine Inspiration-cost: 100 Gems. Dette punkt tillader spilleren at konstruere et niveau 10 bygning fra en eksisterende niveau 9 bygning.

Second City Deed-cost: 225 Gems. Den 2. by gerning tillader en spiller at konstruere en anden by. Du kunne gå våbenskjold jagt for 100 kamme og få en anden by gerning. Se mine diskussioner i tidligere afsnit og nedenfor.

Portal of Refuge-cost: 30 Gems. Denne portal kan bruges til at teleportere en spillers by til en ny tilfældig position på kortet.

Portal af en Order-omkostninger: 90 Gems. Vil du være i nærheden af ​​din alliance venner? Så er dette punkt vil få dig så tæt som den nærmeste tilgængelige Flat.

Merlins Cloak-cost: 90 Gems. Har du vælger et navn, der bare irriterer dig nu? Brug dette punkt til at ændre din spiller in-game navn.

Fremskynde
Fremskynde elementer tillader en spiller at reducere den tid det tager at udføre en opgave i spillet, såsom forskning, rekruttere, bygge, opgradere eller angreb. Disse elementtyper har et suffiks af Hourglass. De fleste spillere foreslå at bruge hastighed ups for at reducere angreb gange i løbet af et kritisk tidspunkt.

Squire-cost: 1 Gem. Task tid reduceret med 1 minut.

Knight-cost: 5 Gems. Barberer off 15 minutter fra opgave tid.

Guinevere's-cost: 10 Gems. Good bye 1 time fra opgave tid.

Morgana's-cost: 20 Gems. Adios 2,5 time fra din opgave tid.

Arthur's-cost: 50 Gems. Opgaven tid sænkes med 8 timer.

Merlin's-cost: 80 Gems. Tak, Merlin, for at tage 15 timer fra min opgave tid.

Divine-omkostninger: 120 Gems. Du skal være desperat for tid til brug for denne 24 timers reduktion fra opgave tid.

Combat
Mange spillere er enige om at bekæmpe type elementer er det bedste sted at tilbringe din Gems, udover at få en anden by gerning. Combat elementer kan hjælpe niveau din Knight, stigning tropper liv eller angreb, og støtte i at forsvare din by.

Træning med Kay-cost: 8 Gems. Forøg din Knight erfaring med 1.000. Som din Knight stigning niveau, det tager mere erfaring for at få det næste niveau. Forvent en 1-2 niveau stigning på lavere niveauer.

Træning med Galahad-cost: 30 Gems. Forøg din Knight oplevelse med 10.000. Forvent en 5-10 niveau stigning på lavere niveauer.

Træning med Arthur-cost: 100 Gems. Forøg din Knight oplevelse med 50.000. Forvent 30-40 niveau hoppe på lavere niveauer.

12H fredsdue-cost: 30 perler. Fik en spiller, hvem der ejer din by? Brug dette punkt til at stoppe angrebene på din by i 12 timer.

Blood Frenzy-cost: 60 Gems. Øge tropper angreb med 20% i 7 dage. Denne post virker for marts markeringer, der er angreb på andre Player byer.

Blood Lust-cost: 10 Gems. Samme som Blood Frenzy men holder 24 timer.

Stoneskin-cost: 60 Gems. Øger forsvarende tropper liv med 20% i 7 dage. Skildpadder glæde sig!

Barkskin-cost: 10 Gems. Samme som Stoneskin men sidste 24 timer. Gør dine tropper se på mode i sten eller bark?

Ressourcer
Ressource type elementer enten give dig ressourcer direkte i den valgte by eller tillade dig at øge ressource produktionen i den valgte by for X tid. Personligt ville jeg læse "Economy" i vejledningen for at få mine egne ressourcer og opbygge min Steward Knight niveau. The Gem omkostninger for ressourcer kan være stejl vs du producerer / tjene / stjæle din egen. Du bør bemærke, at Merlins chance spil kan tildele 20.000 ressource poster, men ikke vises i butikken, såvel som dem, der er vist nedenfor.

5 forskellige elementer til 40.000 ressourcer-cost: 10 perler. Du får 40.000 af den valgte ressource vist på varen.

5 forskellige poster for 250.000 ressourcer-cost: 55 perler. Du får 250.000 af den valgte ressource vist på varen.

5 forskellige poster for 500.000 ressourcer-cost: 95 Gems. Du får 500.000 af den valgte ressource vist på varen.

4 forskellige poster for 24 timer øge til råstofproduktion-cost: 8 Gems. Du får en% boost i 24 timer for den valgte ressource vist på varen.

4 forskellige elementer i 7 dage løft til råstofproduktion-cost: 50 Gems. Du får en% boost i 7 dage til den valgte ressource vist på varen.

100% produktion øge til Guld i 24 timer-cost: 45 Gems.

100% produktion øge til Guld for 7 dage-cost: 280 Gems.

Kommoder
Brystet del af butikken tillader en spiller at få flere varer inden for en bestemt kategori for et sæt perle pris. Hvis du er seriøs om at bruge Gems derefter overveje kister for flere element magt.

Mystery Crest-cost: 25 Gems. Spilleren får et tilfældigt antal kamme eller en anden by gerning. Denne brystet er ligesom spiller Merlins Premium chance spil.

2:a By Pakke-cost: 425 Gems. Du er garanteret en 2. by gerning samt nogle andre nyttige ting.

Fremskynde-cost: 325 Gems. Forvente at modtage et sortiment af hastighedsbegrænsende ups. Rart hvis du er seriøs om at angribe.

Gaias Bounty-cost 120 Gems. En spiller får et par assorterede ressource poster.

Ressource Surplus-cost 270 Gems. En spiller bliver endnu mere assorterede ressource poster.

Divine Ascension-cost 400 Gems. Forventer at få 5 Guddommelige Inspirations. Det er som at få 5 for en pris af 4.

Magical Restoration-cost 450 Gems. Et interessant bryst i, at du får mange forskellige typer af produkter til at hjælpe, når du har fået reduceret til murbrokker i krigsførelse.

Start Up-cost: 350 Gems. En anstændig bryst for nye spillere (har du læst min "Economy" sektionen?).

Merlins Tokens omkostninger: 225. En spiller får 50 Merlins Tokens. Woot!

Get Me Out of Here - omkostninger:! 100 Gems. En spiller modtager 3 Portaler af Refuge og 2 Portaler i bekendtgørelse. Kan du sige besparelser?

Knight Boost-cost: 290 Gems. En spiller får 3 Uddannelse med Galahad og 2 Træning med Arthur poster. Jeg har gemt det bedste til sidst.
Second City

Fra en anden by perspektiv jeg foretrækker at bare drage fordel af Kabam særlige in-game tilbyder som de kommer. Jeg ønsker ikke at tilbringe det meste af min tid på at beregne, hvor mange tropper jeg har brug for, i hvor lang tid, og hvordan jeg kan gøre alt dette ske i mine to timer til rådighed per dag. En sådan in-game forfremmelse skete for to uger siden, og det Kabam tilbuddet angivet for NOGEN perle købe spilleren vil blive tildelt en anden by gerning. Jeg søgte gennem tilbuddet side og så en 50 Gem for $ 5 transaktion og sagde til mig selv, "hmmm den næststørste by gerning koster 225 Gems, og jeg kan få en til $ 5 med 50 Gems ..." Math eller økonomiske genier juble.


9. Final Thoughts
Hvordan en ny spiller blive klar til at opretholde en massiv hær af soldater? Har de bygger hovedsagelig gårde til fødevareproduktion (lol ikke gør det)? Må de planlægger at senere stjæle mad fra andre svagere spillere, når en hær er samlet? Dette er mit andet stik / angreb på en nybegynder guide for dette fællesskab. Jeg håber, det giver stof til eftertanke, og måske en måde at spare mad til troppetransport rekruttering og anden bygning. En klog mand sagde engang: "Hvorfor skulle jeg give dig en fisk, når jeg kan lære dig at fiske efter dig selv for livet?" Ok nok mad referencer (tid for pie!).

Jeg håber, at fremtidige opdateringer til spillet inkluderer et marked, steg belønninger fra at angribe Pict lejre foruden Kamme, og give de tre ikoner, der vises i bogmærker for at blive vist over en by, jeg har bogmærket. Disse forslag føjer nye elementer i spil, der findes i andre sammenlignelige browser spil såsom Evony.
Du er velkommen til at sende mig en in-game mail til råds eller at anbefale ændringer i vejledningen. Hvis du sender mig et angreb i stedet er jeg sikker på at jeg vil bemærke dine følelser! Jeg håber, at denne guide hjælper dig i dine mål. Prøv at sammenligne min guide til Kabam vejledning vist i slutningen, og derefter formulere en udtalelse om min værdighed.
 
Panel title

© 2017 valhaldk

Antal besøg: 44

Lav en gratis hjemmeside på Freewebsite-service.com

Editing

-0,30293893814087sekunder