Josefine Vesterherup - Ud og se!
Sept

Nickelbackkoncert!

Jeg havde den aller vildeste oplevelse 11 - 12 september! Jeg var i København men en skøn veninde hvor vi skulle opleve Nickelback LIVE! Jeg ELSKER Nickelback og både deres melodier og tekster er helt geniale! Vi tog fra Skive tirsdag d. 11 klokken 9.40 mod København. Vi var i København lidt over to...

Nr. Vorupør

Hvis vi skal holde ferie i Danmark, er der ingen tvivl om, at vi aller helst vil være i Nr. Vorupør, en lille by helt ude ved Vesterhavet. Vi har lejet en masse forskellige sommerhuse i byen år efter år. Der er super skønt og vi kender det hele. Helt klart nummer 1! KæmpekrabbeFra klitterne ......

København

Jeg var i en sommerferie et par dage i København med søster Mathilde, mor og papfar Steffen. Det var en super god tur og vi fik set en masse  Jeg elsker gamle danske film (og serier) så her er jeg ude foran Rottehullet som var med i "Huset på Christianshavn". Fra RundetårnFra kanalrundfart Christian...

The Storm

I foråret 2011 var jeg så heldig at komme til en gratis koncert med The Storm i Aalborg, hvor de optrådte som et ud af 5 "shows" sammen med andre danske musikere. Det var en super dejlig dag med søde mennesker fra Twitter. Vi var så heldige at stå tæt på scenen, så jeg fik et par billed...

Berlin!

I 2010/2011 gik jeg på Skals Efterskole. Vi var fire dage i det skønne Berlin, som var helt fantastisk! Vi boede på et hostel tæt på Fjernsynstårnet. Det var en super fed tur og vi oplevede en masse ting! Mauer Museum (taget fra bussen) Taget fra bussen (somewhere in Berlin) Det smukke Potsdam ...

Kreta

Har i sommeren  2012 været på en fantastisk til det skønne og smukke Kreta! Vi boede på et lækkert hotel, Creta Palm med udsigt til pool og hav. Indgang til hotelVi havde også en fantastisk udsigt fra værelserne! Vi var en enkelt dag i Chania som er en stor by på Kreta. Der er super smukt og der er ...

Tags : Kreta

Gran Canaria

Da min søde morfar i 2010 blev 60 år blev den nærmeste familie inviteret en uge til det lækre Gran Canaria! Det er en af de bedste ferier jeg i mit liv har været på! Ikke kun fordi sol, strand og pool var lækkert, men fordi det var med min søde familie og så fordi vi oplevede de vildeste ting! V...

Tags : Gran Canaria

NICKELBACK-koncert!

I september måned skal en veninde og jeg selv tage til København, til en af mit livs største oplevelser. Vi skal til koncert med det canadiske rockband Nickelback! Det har jeg altid gerne villet prøve, og da vi fik chancen var vi ikke i tvivl. Så vi tager rygsækken på, kreditkortet i lommen, og så d...

Tags : Nickelback

Udveksling!

It is not the years in your life that counts. It is the life in your years. Det vælger jeg at leve mit liv efter. Jeg jager altid nye oplevelser og jeg elsker at prøve noget jeg aldrig har gjort før! Det er også en af grundene til, at jeg trods mine 17 år har prøvet mange ting! Noget af det bedste j...